Motius personals
La raó per la qual Iker Jiménez va estar a punt de cancel·lar ‘Cuarto Milenio’
El presentador gairebé pren aquesta decisió quan estava triomfant en els inicis de Cuatro

Iker Jiménez va sorprendre en una de les últimes entregues de ‘Cuarto Milenio’ amb un assumpte que mai havia revelat sobre el programa. El presentador va revelar que va estar a punt de no renovar el format quan estava triomfant en els inicis de Cuatro cap a l’any 2005, època en qual la cadena encara no pertanyia a Mediaset.
Aquesta decisió de donar per tancat el format la va tenir el futbol, una de les principals aficions d’Iker Jiménez: «Porto des dels 8 anys jugant i veient-lo. Mai he sigut cap portent ni de bon tros, però sí que he sabut disfrutar de cada partit que he fet en la meva vida».
«En aquell moment, Daniel Gavela, la nostra estimada i recordada Elena Sánchez i Leonardo Baltanás deien: ‘¿Què passa? ¿Hi ha cap problema? El programa és un èxit, estem arrencant, és el vostre somni fer aquestes coses...’ I els vaig dir: ‘Ja, però tinc un problema, i el problema és que porto molts anys jugant amb els meus amics els dilluns, i els dilluns gravem».
Notícies relacionadesFinalment, tal com va explicar el presentador, la productora de ‘Cuarto Milenio’ en aquella època va decidir canviar el dia de gravació, però l’esmentada circumstància va arribar a repercutir-li a nivell de salut: «Havia iniciat un viatge en el qual estava mig malalt, no era ni jo».
«En aquell moment, el futbol entre amics era el més important del món, més que la tele. Jo estava insuportable perquè no podia fer el que més m’agradava i fins i tot ho notava físicament», va continuar explicant el presentador de ‘Cuarto Milenio’.
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Successos Detingut un conductor borratxo per circular 15 km contra direcció a Olot
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols
- Nou pontificat Lleó XIV demana un alto el foc «immediat» a Gaza i Ucraïna en la seva primera oració davant els fidels a la plaça de Sant Pere
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- El rearmament i la defensa Europa prepara combatents d’intel·ligència artificial per a la guerra en el ciberespai amb un programa de l’espanyola Indra