Vídeo
Rosalía, sobre com escriu les seves lletres a ‘El hormiguero’: «Les millors em surten ajaguda»
L’artista assegura que té diferents maneres de compondre, tot i que creu que les millors les escriu ajaguda
Rosalía llança ‘Motomami’: «Continua sent incòmode que una dona s’expressi lliurement en el terreny sexual»

Rosalía va tornar aquest dijous al plató de ‘El hormiguero’ per presentar ‘Motomami’, el seu nou disc. A més de tractar altres assumptes, l’artista va parlar de com compon les lletres dels seus temes després que Nuria Roca i Pablo Motos, que va connectar a través de videotrucada, li preguntessin: «Depèn de la cançó».
«Hi ha cançons de què tinc unes quantes línies començades al mòbil i després les continuo. N’hi ha altres que escric en paper i em poso a l’estudi a dedicar-los hores. Les millors jo crec que em surten ajaguda al llit», va afirmar l’artista catalana en la resposta que va donar a aquesta pregunta.
Notícies relacionades.@rosalia explica cómo escribe sus letras #RosalíaEH pic.twitter.com/fyVRQNPXAz
— El Hormiguero (@El_Hormiguero) 17 de marzo de 2022
Instants després, Nuria Roca també va preguntar a Rosalía quin és el moment en què s’adona que una cançó està acabada: «Quan no estic neuròtica perduda. Quan la puc escoltar i ja, perquè sinó sempre estic prenent notes, dient ‘cal fer aquest ajust’».
«No tinc la resposta. Clarament, és una música amb molta màgia. Et fa moure, que t’alegra i que et fa donar molt ‘feeling’. És una música molt especial, que ja té anys, com a gènere. A mi m’encanta. Jo sempre el reggaeton. Sempre el cantava i el ballava amb les meves cosines a la fira les actuacions de Don Omar o Lorna», va respondre l’artista quan la presentadora li va preguntar el secret de per què el reggaeton agrada a tanta gent.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Plataformes digitals La moderadora de continguts de Meta registra un ero històric: 2.062 acomiadaments a la torre Glòries