En l’última entrega
‘Pasapalabra’ gairebé entrega el seu segon pot: Marco Antonio es queda a una paraula de completar el Rosco
El programa continua emetent el duel entre el concursant i Sofia
‘Pasapalabra’ va estar a punt de celebrar el seu segon Rosco des de la seva tornada a Antena 3. El programa presentat per Roberto Leal va viure en la seva última entrega una de les tardes més tenses amb Marco Antonio, que gairebé aconsegueix completar la mítica prova del format.
Malgrat no començar amb bon peu i haver d’enfrontar-se a la cadira blava per haver perdut l’anterior programa, el participant va fer un concurs rodó a l’aconseguir acumular una gran quantitat de segons durant els diferents reptes.
Notícies relacionadesQuan va arribar el gran moment del format, el Rosco, Marco Antonio va encertar 24 paraules i es va quedar tan sols a una de completar-lo amb 33 segons restants. L’andalús havia de respondre la paraula que comença amb la lletra H. «Nom amb què també es coneix Arminio, cap del poble germànic dels queruscos del segle I després de Crist», li va preguntar Leal.
Després d’optar per passar de torn en diverses ocasions va acabar contestant ‘Heliogábalo’. La resposta correcta era ‘Hermann’, així que es va quedar a tan sols a una paraula dels 376.000 euros i agafar el testimoni de Pablo Díaz com a guanyador del pot, una cosa que, de continuar amb l’actual ratxa, podria passar ben aviat. Malgrat això, va poder ser el guanyador de la tarda i serà Sofia la que s’enfronti a la cadira blava en la pròxima entrega
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Magnat de Silicon Valley Larry Ellison, l’oracle de Trump i «amo de tot» que somia controlar TikTok i els mitjans dels EUA
- Comunitat Valenciana La dimissió i un avanç electoral guanyen força en els dies més crítics de Mazón
- Observatori Social de l’Habitatge Prensa Ibérica-Santander Enquesta: El 78% dels catalans reclamen un acord sobre la llei del sòl que agilitzi la construcció de pisos
- Entendre-hi més Iñaki Gabilondo: «Que el franquisme morís al llit va ser una deshonra i una vergonya generacional»
