Audiències 04/08/2021
La tornada de ‘Me resbala’ lidera per la mínima sobre l’estrena de ‘Ven a cenar conmigo’

L’estrena dels nous programes de la cinquena temporada de ‘Me resbala’ es va convertir ahir a la nit en l’oferta més vista pels espectadors. El programa presentat per Arturo Valls va ser seguit per un 11,7% de quota de pantalla i 1.116.000 espectadors, una dada discreta però suficient per superar les apostes de la resta de cadenes.
D’aquesta manera, ‘Me resbala’ es va imposar per unes dècimes a l’estrena de la nova edició de ‘Ven a cenar conmigo: gourmet edition’, que va tenir Gianmarco Onestini com a primer amfitrió. L’espai de Telecinco es va apuntar un 11,3% de ‘share’ amb 1.078.000 espectadors, ocupant la segona posició de la nit.
Notícies relacionadesAbans, ‘Alta tensión’ va entregar el primer pot de la seva nova etapa a Telecinco davant un 11,4% amb 1.406.000. El concurs va liderar la seva franja contra ‘Viaje al centro de la tele’ (9,4% i 1.172.000), ‘First dates’ (9,1% i 1.099.000) i la reposició d’ ‘El hormiguero’ (8,9% i 1.088.000).
(En elaboració)
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026