A ‘Al rojo vivo’
Ferreras, indignat per l’agressió a un càmera en un acte de Pablo Casado: «A qui no li agradi, que s’aguanti»
Un home va increpar un reporter de La Sexta després de la roda de premsa que va concedir el president del PP a Ceuta

‘Al rojo vivo’ ha mostrat aquest dijous els moments de tensió que s’han viscut durant un acte de Pablo Casado a Ceuta. Diverses persones van esbroncar els periodistes per preguntar-li al president del PP sobre la imputació de María Dolores de Cospedal, un assumpte de plena actualitat. Després de la roda de premsa, un home va arribar a agredir un dels reporters.
«El president ha vingut aquí per parlar del nostre problema, no d’una altra cosa», va etzibar una persona després que una periodista li preguntés a Casado per aquest tema, del qual es va negar a parlar: «Estic bastant d’acord amb aquests senyors. Fa mesos vaig dir que no parlaria de qüestions que no em correspon valorar i que no tenen a veure amb la meva responsabilitat com a president del PP».
Els periodistes desplaçats fins a la zona van insistir en aquesta qüestió, però Casado es va mantenir a la seva: «Li agraeixo la pregunta però no l’hi puc respondre». Al plató, Ferreras no va ocultar la seva sorpresa per l’ambient de crispació que hi havia a Ceuta i va denunciar l’atac a un operador de càmera: «A un dels nostres càmeres l’han intentat amenaçar, per dir-ho d’alguna manera».
Notícies relacionadesA les imatges captades per ‘Al rojo vivo’ es pot veure un home que, a més d’increpar els comunicadors, acaba donant-li una manotada a una de les càmeres. «¿Em continues gravant? ¡No em gravis!», va etzibar.
«No els agradaven les preguntes dels periodistes. Els periodistes estem molt preocupats pel que passa a Ceuta des de fa molt temps i estem sensibilitzats amb la seva situació. Però els periodistes tenim tot el dret del món a preguntar-li al president del PP que què passa amb Cospedal. A qui no li agradi, que s’aguanti», va concloure Ferreras.
Agreden a un cámara en #Ceuta en un acto de @pablocasado_ y así reacciona #Ferreras pic.twitter.com/PH3Xks6W7L
— TVMASPI (@sebas_maspons) 3 de junio de 2021
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Assaig clínic en fase 3 Vall d’Hebron desenvolupa un nou fàrmac contra l’obesitat: l’Orforglipron, una alternativa «més còmoda» que Ozempic i Wegovy
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Visita d’Estat Carles III desplega tota la pompa per afalagar Trump
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos