A LES 23.00 HORES
Richard Gere intentarà impedir ‘La sombra de la traición’ a Telecinco
Un agent de la CIA retirat es veu obligat a ensinistrar un jove agent de l’FBI, i traspassar-li els seus coneixements per intentar caçar un perillós criminal rus que prepara atemptar contra el senador dels Estats Units
Telecinco emet aquesta nit, a les 23.00 hores, un cop més ‘La sombre de la traición’. Dirigida per Michael Brandt l’any 2011, la pel·lícula està protagonitzada per Richard Gere, Topher Grace, Martin Sheen, Odette Yustman, Stephen Moyer, Tamer Hassan, Chris Marquette, Stana Katic, Yuri Sardarov, Ivan Fedorov, Ed Kelly, Jeffrey Pierce, Larry Gilliard Jr., Mike Kraft, Andy Manning i Nick Grosvenor, entre d’altres.
Paul Shepherdson (Richard Gere) és un agent de la CIA retirat que es veu obligat a ensinistrar a un jove agent de l’FBI, Ben (Topher Grace), i traspassar-li els seus coneixements per intentar caçar un perillós criminal rus que prepara atemptar contra el senador dels Estats Units. En Paul es va passar tota la seva vida darrere d’ell i mai va poder esbrinar qui era i on s’amagava, per la qual cosa sempre ha portat aquesta espina clavada en la seva consciència.
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
