A 'LIARLA PARDA'
Julia Otero defensa els joves en la pandèmia i envia un encàrrec a Fernando Simón: «Centra't en la teva feina»
La periodista creu que l'epidemiòleg no hauria d'haver fet el programa amb Jesús Calleja i li recrimina la seva actitud

juliaotero
Julia Otero ha concedit una entrevista a ‘Liarla Pardo’ en què ha parlat sense pèls a la llengua sobre diversos assumptes d’actualitat, com és el paper mediàtic que està tenint Fernando Simón. La periodista d’Onda Cero ha sigut crítica amb el director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries (CCAES) i li ha criticat la seva posició en els mitjans.
«Si jo fos [Jesús] Calleja buscaria desesperadament Fernando Simón, com tu i jo», començava dient-li Otero a Cristina Pardo. La locutora feia referència al programa que va protagonitzar l’epidemiòleg a Cuatro amb l’aventurer, sobre el qual opina que va ser ficar-se en un bon merder.
Notícies relacionades«Si ets Fernando Simón no pots fer aquest programa. El mateix si et truquen uns muntanyencs per fer aquella entrevista, tampoc ho hauries de fer», va expressar Otero, que li enviava un encàrrec a Simón: «Centra’t en la teva feina». «Deixa’t de riscos que són innecessaris, que ja en tens prou sent la cara visible de la resposta del sistema sanitari espanyol en aquesta pandèmia», afegia.
«Hi ha gent gran molt cafre»
D’altra banda, Otero li donar un cop de mà als joves, els més criticats per la seva actitud davant la pandèmia: «Hi ha gent gran molt cafre que són perfectament irresponsables, també». «Jo no posaria l’accent només en els joves», va reflexionar Otero, que va explicar la seva postura: «Als 20 anys no saps que et moriràs i a sobre veuen a les estadístiques que no els passa pràcticament res i tenen ganes de sortir de festa. És el normal. Tots hem tingut 20 anys».
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- ¿Ningú vol dimissions?
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA