AUDIÈNCIES 4/12/2019
'La que se avecina' lidera i 'La voz kids' puja amb el seu canvi de dia
La comèdia de Telecinco va firmar un 16,7% de 'share' amb més de 2,2 milions d'espectadors
lqsa
Telecinco va aconseguir ahir a la nit el control del ‘prime time’ de dimecres, franja que havia estat dominada per ‘Masterchef Celebrity’ fins al seu final de la setmana passada. Sense la competència del ‘talent show’, ‘La que se avecina’ es va posicionar ahir com el més vist a l’assolir un 16,7% de quota de pantalla amb 2.228.000 espectadors, pujant 1,1 punts i 203.000 respecte al seu capítol anterior.
Una mica més a baix va quedar ‘La voz kids’, que li va anar bé el canvi de dia i va pujar més de quatre punts en comparació amb les dades que va aconseguir dimarts passat. El ‘talent show’ d’Antena 3 es va apuntar un bon 15,5% de quota de pantalla i 1.929.000 espectadorsi va quedar a poc més d’un punt de la comèdia de Telecinco.
Per sota dels dos dígits va quedar la pel·lícula ‘The disappearance’ a La 1, amb una mitjana del 9,4% i 1.573.000. Per la seva banda, l’especial ‘Vivir sin plástico’, capitanejat per Roberto Brasero va anotar un correcte 6,5% i 964.000 a La Sexta, superant d’aquesta manera el 5,1% i 714.000 que va registrar ‘En el punto de mira’ a Cuatro.
Notícies relacionadesA la franja d’access prime time, ‘El hormiguero’ va liderar per la mínima al sumar un 13,7% i 2.349.000 davant el 13,2% i 2.274.000 de ‘GH VIP: última hora’. D’altra banda, ‘El intermedio’ (9,2% i 1.573.000) va superar sense problemes‘TVEmos’ (8,4% i 1.444.000) i‘First dates’ (7% i 1.178.000).
(En elaboració)
- Publicada a Austràlia Enquesta prohibida de les eleccions a Catalunya: quart sondeig
- Fenomen natural L’Àfrica s’està partint en dos: així quedarà
- PORT OLÍMPIC Diverses empreses amenacen de deixar el Balcó Gastronòmic
- DRETS CIUTADANS Barcelona reordena el padró sense domicili fix al multiplicar-se per 10
- BBVA anuncia una opa hostil pel Sabadell que aquest impugna