NOVA TEMPORADA
Així és 'Vacaciones en el Titanic', el curt d''El hormiguero' farcit d'estrelles
El programa d'Antena 3 va estrenar la seva 14a temporada amb un curtmetratge que reuneix els convidats de l'any passat

pablo-motos
'El hormiguero' va estrenar aquest dilluns la seva temporada 14 amb 'Vacaciones en el Titanic', el nou curtmetratge en què reuneix les estrelles que van passar pel seu plató durant el passat curs televisiu. Pablo Motos es va encarregar de donar pas a la nova producció de l’equip del programa durant la seva entrevista a Pablo López, que va inaugurar la tornada del format a l’‘access prime time’ d’Antena 3.
A l’inici del programa, Motos va explicar que el rodatge del curt s’havia allargat durant tot un any: "Té moltíssimes estrelles que han passat per aquí. Serà un any en deu minuts". "Estic desitjant acabar i veure’l a Youtube una altra vegada, és una passada", va assegurar per la seva part Pablo López després de veure el resultat final del projecte.
Notícies relacionades'Vacaciones en el Titanic' comença amb Penélope Cruz inaugurant un creuer que enfonsa per error, però en aquell mateix instant n’arriba un altre a petició de Pablo Motos. En aquell moment comencen a succeir-se una sèrie de ‘cameos’ estel·lars: Aitana Ocaña, Rami Malek, Elsa Pataky, Jean Reno, Carmen Maura, Pepe Viyuela, Concha Velasco, Rosalía, David Bisbal, David Bustamante, Cristina Pedroche, Dabiz Muñoz, Julia Otero, David Harbour i els Jonas Brothers són algunes de les estrelles.
El curt d’'El hormiguero' també reuneixPablo Casado, Pablo Iglesias i Albert Rivera a bord del vaixell. "Hem de quedar més", assegura el líder d’Unides Podem. Quan cau la nit, David Guetta s’encarrega de posar música a una desenfrenada festa fins que el creuer xoca contra un iceberg. "Això és 'El hormiguero', ¡que em portin un altre barco!", exclama Motos abans de ser rescatat per Will Smith.
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- Carta a Rutte Sánchez trasllada al secretari general de l’OTAN que es plantarà a la pujada de la despesa militar
- El Corte Inglés guanya un 6,7% més el 2024, fins als 512 milions
- Espanya vol ajornar la implantació del preu de la llum cada 15 minuts
- Les companyies d’aliments malgasten 6,5 quilos de productes per tona
- Unai Sordo: «¿Avançament electoral? No malgastem l’opció d’arribar a la plena ocupació»
- L’advocada general de la UE avala la multa de 4.300 milions a Google