ESPOT MOLT COMENTAT

Guerra d'audiències: Mediaset intenta burlar-se d'Atresmedia amb una promo demolidora

El grup de comunicació de Fuencarral ha llançat un espot per deixar en evidència el seu principal competidor

jjv-sandra-golpe

jjv-sandra-golpe

2
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

Tot i que el mes de juny va tenir una clara guanyadora en audiènciesTelecinco Antena 3 han iniciat una guerra de promocions en la qual treuen pit i presumeixen dels seus respectius punts forts. Una pràctica molt habitual que, no obstant, al maig ha anat una mica més enllà. Ahir a la nit, a l’inici de 'Supervivientes', la cadena de Mediaset va llançar un demolidor espot per deixar en evidència la d’Atresmedia que ha sigut molt comentat a les xarxes socials.

En la promo en qüestió, el grup de Fuencarral fa un repàs pels seus programes i franges de més audiència esmentant directament els espais de la competència. D’aquesta forma, afirma que Ana Rosa "regna" en els matins amb un 19,8% de quota de pantalla davant el 12,4% d’'Espejo público' o que 'Sálvame naranja' lidera amb un 19,2% davant del 13,1% d’Antena 3.

També assenyala, per exemple, que 'Boom’ (17,1%) cau "als peus" de 'Pasapalabra' (18,1%) malgrat que la distància entre els dos concursos és només d’un punt de ‘share’. Per si fos poc, la comentada promo també fa referència a un dels formats més vistos d’Antena 3: "A la franja de 'El hormiguero' que diguin el que vulguin, però només hi ha un rei: Telecinco".

Mediaset també presumeix dels índexs d’audiència de 'Socialité' i 'La que se avecina' al mateix temps que reflecteix en pantalla els fluixos resultats d’'Allí abajo' i '45 revoluciones’. Un espot que ha sigut rebut de diferents formes a Twitter: mentre alguns usuaris se l’han pres amb humor, d’altres s’han mostrat crítics amb la seva excessiva duresa

Atresmedia també treu pit

Notícies relacionades

Aquest moviment per part de Mediaset arriba com a resposta a una promo d’Atresmedia en la qual informa els espectadors que els seus dos canals principals (19,8%) sumen més audiència que la de Telecinco i Cuatro (19,6%). També destaca els grans resultats de 'La ruleta de la suerte’ (16%), 'Boom’ (17,1%), 'El hormiguero' (14,2%) i dels seus informatius, "els més vistos de l’any".

La cadena de San Sebastián de los Reyes també posa èmfasi en l’àmplia victòria de La Sexta (7,2%) sobre Cuatro (5,2%) des del setembre del 2018 fins al juny del 2019, la distància més gran de la història entre les dues cadenes.