LLANÇA UNA PROMO
Telemadrid celebra el seu 30è aniversari amb una gala especial i l'estrena de '¿Dónde estabas entonces?'
La cadena autonòmica madrilenya també recordarà les seves tres dècades d'història recuperant imatges d'arxiu
telemadrid-2
Telemadrid està de celebració. La cadena pública dels madrilenys compleix el pròxim mes de maig 30 anys des de la seva primera emissió, motiu pel qual durà a terme diferents accions als seus 'Telenoticias’ i una gala commemorativa de l’aniversari. A més, estrenarà la seva pròpia versió de '¿Dónde estabas entonces?' capitanejada per Hilario Pino, el primer presentador d’informatius de Telemadrid.
Per anar obrint boca, la cadena ja ha començat a emetre una promoció especial protagonitzada per tots els presentadors de la casa per celebrar les seves tres dècades de vida. "És un homenatge a tots els madrilenys que ens han acompanyat", ha assenyalat José Pablo López, director general de RTVM, en el seu compte de Twitter.
Por 30 años contigo. Hoy estrenamos la promo del 30 aniversario de @telemadrid Un homenaje a todos los madrileños que nos han acompañado durante tres décadas y por muchos años más!🥂 Gracias por compartirlo! pic.twitter.com/65F2Fb3otJ
— José Pablo López (@Josepablo_ls) 23 de abril de 2019
Tal com informa la cadena en un comunicat, els 'Telenoticias’ recordaran durant els pròxims dies els formats d’èxit que van néixer a Telemadrid i que s’han exportat a altres cadenes, així com les principals fites informatives abordades durant aquests 30 anys, com la primera guerra del golf, l’atemptat de l’11-M o el casament reial.
Els espais informatius també repassaran com ha canviat i evolucionat Madrid en aquest temps, o els presentadors més emblemàtics de la televisió del nostre país que van iniciar la seva carrera professional a la cadena madrilenya.
A més, el segon canal LaOtra apel·larà a la nostàlgia dels espectadors tornant a difondre alguns dels programes més exitosos de la seva història com, per exemple ‘Gente con chispa’,presentat per Jesús Vázquez, o ‘Mamma Mía’,amb Víctor Sandoval, Francine Gálvez i Patricia Pérez.
Canal ‘online’ de l’aniversari
Notícies relacionadesA través de la web de la cadena es reviuran alguns dels moments més destacats en aquestes tres dècades de vida. Serà un recorregut pels primers dies de vida de Telemadrid, les cares que han anat marcant la seva història, la manera de treballar de llavors, entrevistes, concursos i imatges i records que atresoren els treballadors de la televisió pública.
A partir del 2 de maig, es podrà disfrutar diàriament d’un canal ‘online’ amb més de 300 hores de contingut en el qual es podrà tornar a veure en directe alguns dels programes que van marcar cada una de les dècades. Els usuaris podran crear les seves pròpies llistes de reproducció per disfrutar de programes com a ‘Pasacalle’, ‘La noche se mueve’, ‘Sucedió en Madrid’, ‘CyberClub’ o les millors entrevistes de Terelu a ‘Con T de Tarde’.
