Presumpta agressió sexual
Detingut un capità de barco per una presumpta agressió sexual a una tripulant a Vilanova i la Geltrú
La víctima va rebre assistència mèdica, i els agents van detenir el capità del vaixell, de 51 anys

La Guàrdia Civil va detenir el 13 de març el capità d’un vaixell mercant atracat a Vilanova i la Geltrú per presumptament agredir sexualment una membre de la tripulació.
En un comunicat publicat aquest dimecres, han explicat que la dona va presentar la denúncia dels fets davant la Guàrdia Civil, on va descriure diversos episodis d’agressió sexual a bord del vaixell durant la travessia del barco.
Notícies relacionadesLa víctima va rebre assistència mèdica, i els agents van detenir el capità del vaixell, de 51 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual.
Llegeix totes les notícies de Vilanova i la Geltrú a EL PERIÓDICO Vilanova
- Tu i jo som tres La crítica de Monegal: L’espurna de la setmana es diu Juana Dolores
- Ocupacions Desokupa utilitza l’ocupació del pis d’una àvia a Badalona per provocar Albiol
- Escriptora polèmica ¿Qui és Juana Dolores, la poeta que va anar a TV-3 a ‘cagar-se en tot’?
- Lenta recuperació Els pantans remunten i s’acosten al 26% de la seva capacitat després d’un maig de pluges irregulars a Catalunya
- Molèsties telefòniques Fi a les trucades ‘spam’ al mòbil: ¿A partir de quin dia està prohibit que te les facin?
- Després de la cita amb les urnes Resultats de les eleccions 2023 en directe: avanç de les generals i sondejos del 23J
- Dispositiu especial Operació sortida Segona Pasqua: aquesta és la previsió del trànsit i les carreteres conflictives del cap de setmana
- Calidoscopi Pluges torrencials
- Educació i tecnologia Suècia paralitza el seu pla de digitalització de les escoles
- Dietes Un dietista analitza les hamburgueses de Lidl i troba dos ingredients que «no molen»