CNIS 2021
Viladecans obté el premi CNIS 2021 al nou model innovador de gestió pública
El guardó posa en relleu el camí que ha pres l’ajuntament en el seu nou model de treball intern

L’Ajuntament de Viladecans (Baix Llobregat) ha obtingut el guardó al millor projecte d’innovació pública d’Espanya dels Premis CNIS 2021, entregats a Madrid.
El premi posa en relleu el camí que ha pres l’Ajuntament de Viladecans en el seu nou model de treball intern. El Model d’Innovació de l’Ajuntament (MIA) té per objectiu «accelerar la qualitat de vida» aplicant metodologies com vectors innovadors extensos en la cultura organitzativa del sector privat.
El MIA es construeix en unes noves estructures transversals, quatre Comitès de Direcció, que impulsen 24 projectes estratègics sobre espai públic, educació, transformació digital i transició ecològica i econòmica.
Segons el Consistori, aquesta nova cultura organitzativa busca «agilitar les accions incloent una planificació adaptativa als imprevistos».
Premis CNIS 2021
Els Premis CNIS s’han atorgat en el marc del Congrés Nacional d’Innovació i Serveis Públics (CNIS). Viladecans ha obtingut el premi davant de dos finalistes: la Diputació de Sevilla i la Tresoreria de la Seguretat Social.
L’any 2017, l’ajuntament ja va guanyar el guardó al Projecte Europeu Innovador per impuls d’entorns personals d’aprenentatge en escoles de les ciutats.
Notícies relacionadesEl Congrés CNIS es desenvolupa des del 2011 amb el suport, entre d’altres, del Ministeri d’Economia i Competitivitat, el Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme i el Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques.
Més notícies deViladecans a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’
- La guerra del Pròxim Orient Netanyahu truca al Papa arran de l’atac a l’única església catòlica de Gaza
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"