Retorn de les competicions
Primera prova esportiva popular a Viladecans després de la pandèmia
El municipi recupera la Cursa de Muntanya amb més de 570 corredors inscrits

La ja tradicional Cursa de Muntanya de Viladecans (Baix Llobregat) ha sigut la primera prova esportiva popular celebrada a la ciutat després de la pandèmia. Viladecans i bona part de la serra de Montbaig es van omplir diumenge passat de corredors i corredores en un ambient il·lusionat i amb moltes ganes de fer esport de nou.
Més de 570 runners han disfrutat d’una jornada esportiva adaptada a la seva condició física en un recorregut circular iniciat al parc de la Torre-roja i recorrent les pujades i baixades de la serra de Montbaig.
Aquesta edició ha comptat amb tres proves amb diferents nivells de dificultat: la mitja marató de muntanya, per a corredors i corredores avançats; la cursa de deu quilòmetres de muntanya, per a runners de nivell intermedi, i la caminada de deu quilòmetres, orientada a tothom amb un mínim de preparació.
Notícies relacionadesLa cursa d’aquest any, organitzada per l’empresa Esdeveniments i Esports, en col·laboració amb el Departament d’Esports, s’ha portat a terme amb totes les mesures de seguretat.
Més notícies deViladecans a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Peña Ubiña Mor un escalador a la mateixa muntanya que va matar el seu pare fa 31 anys
- Carme Trilla: "Operacions com la Casa Orsola es podrien fer sense necessitat de mobilització"
- El vestidor del Madrid s’atipa d’un Vinícius a la baixa
- Confessió personal Eduard Fernández s'obre amb Évole en la seva entrevista més sincera: "Era addicte a l'alcohol i el barrejava amb coca"
- Justificacions L’Opus Dei respon a les denúncies d’abusos de la docusèrie de Mònica Terribas a Max ‘El minuto heroico’
- TENSIÓ EN EL DERBI Espanyol i Barça s’enfronten per un polèmic gest de Mapi
- Judici del cas rubiales Tomé assumeix la responsabilitat de no convocar Jenni Hermoso
- Bancs i canvi climàtic Ecologia per a imbècils
- Després dels premis Goya El cine en flames
- La lluita per les competències Els Mossos vigilaran en àrees fins ara restringides en ports i aeroports