Te'n vas de vacances al juny o al setembre? Aquests són els destins més populars
Cada cop hi ha més persones que aposten per aquests mesos per gaudir de les seves vacances
Cuatro playas
Ja fa bon temps, hi ha menys gent i és més barat. Aquests són tres dels motius principals pels quals cada cop més persones opten per marxar de vacances durant els mesos de juny i setembre. No són els mesos per excel·lència, però són dates en què val la pena fer una escapada si la feina t’ho permet.
Aquestes èpoques de menor afluència són perfectes per a aquells que busquen gaudir de l’energia de l’estiu sense l’estrès de la temporada alta. Així ho assenyalen des del comparador de vols Skyscanner, que ha elaborat sengles llistats basant-se en les seves dades de cerca sobre quins són els destins més populars per a aquests dos mesos.
Entre els països que més criden l’atenció per a aquests dos mesos del 2025 destaquen Itàlia, Espanya, França o Portugal. Fora de la Unió Europea només apareix el Marroc com a quarta opció més buscada per al mes vinent.
Els destins més populars del juny del 2025
Segons Skyscanner, aquests són els destins més populars per volar des d’Espanya aquest pròxim mes de juny:
Lamezia Terme (Itàlia)
Tolosa (França)
Santander (Espanya)
Tetuan (Marroc)
Milà (Itàlia)
Estrasburg (França)
Verona (Itàlia)
Faro (Portugal)
Baden-Baden (Alemanya)
Alguer (Itàlia)
I al setembre?
Pel que fa a les opcions més interessants i buscades per al mes de setembre del 2025, són les següents:
Bordeus (França)
Faro (Portugal)
Niça (França)
Bilbao (Espanya)
Eivissa (Espanya)
Belgrad (Sèrbia)
Zagreb (Croàcia)
Menorca (Espanya)
Roma (Itàlia)
Alguer (Itàlia)
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Successos Carrera contra rellotge per trobar el ‘Titan’: ¿quant temps podem viure amb poc oxigen?
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Sánchez agita el debat de les pensions amb ajudes a les dones
- Automobilisme Lando Norris conquista el Mundial de Fórmula 1 i evita el miracle de Verstappen
- Consulta popular Guanya el ‘sí’ a Gósol i el municipi passarà a formar part de la província de Barcelona
- Crisi sanitària Així operen els gossos que rastregen a la recerca de senglars morts per la pesta porcina
- Pesta porcina Experts catalans, espanyols i europeus rastrejaran la possible fuga de la pesta porcina des d’un laboratori
- La legislatura catalana Òscar Ordeig, el conseller amb més ‘aldarulls’ sobrevinguts al Govern
