Salut
El truc infal·lible per accelerar el metabolisme i perdre pes molt ràpid
Descobriment científic: el múscul secret que activa el metabolisme sense esforç
Surten a la llum els beneficis del cafè per perdre pes: ho asseguren els experts

El ’running’ es uno de los deportes preferidos de los ’muppies’.
El metabolisme lent pot ser un dels grans impediments a l’hora d’aprimar-nos tan ràpid com ens agradaria. Aquest procés, constituït per tots els canvis físics i químics que converteixen o utilitzen energia, és el factor principal que defineix el nivell de dificultat per perdre pes.
Per aquesta raó, accelerar el metabolisme és, sense cap dubte, el nostre principal aliat per aconseguir desfer-nos dels quilos de més.
Picant i càrdio
Notícies relacionadesUn canvi de ritme del nostre metabolisme passa per adquirir una sèrie d’hàbits i consumir certs aliments que ens facilitaran molt el camí. Més enllà de productes coneguts, com la fibra, l’aigua, la xocolata negra i el cafè, hi ha altres vies com el picant, que, segons diversos estudis, també resulten realment útils per augmentar la producció de calor del nostre organisme i, consegüentment, cremar més calories.
Al seu torn, respectar aspectes rutinaris com les vuit hores de son o practicar exercici físic també és imprescindibles al llarg d’aquest procés. A més, alternatives menys conegudes com el càrdio en dejú són encara més beneficioses per aconseguir aprimar-se.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE
- Pla de xoc a Catalunya El Govern destinarà 20 milions d’euros a reformar 70 residències d’avis i a crear 504 places noves
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora