Estiu 2022
Així és l’hotel pitjor valorat de tot Barcelona: «Dormim entre bitxos»
«Els llençols estan sense rentar... i bruts, les tovalloles estan rentades però fan pudor, no hi ha mirall i un terra brut», es queixava un client

El menjar, la situació, el tracte del personal... tot és dolent a l’hotel pitjor valorat pels viatgers a Barcelona. Es tracta d’un establiment que constantment rep males opinions a les webs en les quals es comparteixen experiències entre viatgers. La seva nota és molt inferior a la resta d’establiments de l’entorn (o fins i tot de tota la comunitat). Però ¿què passa dins d’aquest hotel? Qui hi ha estat diu que fins i tot s’hi arriba a dormir entre insectes. Un client va denunciar que fins i tot havia hagut de tractar-se contra diverses picades.
I és que allotjar-se en un hotel és, en no poques ocasions, una loteria. Esculls la zona (això és el més evident), et deixes guiar per les opinions dels altres viatgers, o fins i tot per les de gent pròxima, i et decideixes a fer la reserva no sense abans assegurar-te del preu, que és per a molts el més important. La part bona és que ara tots els viatgers compten amb una eina més que útil quan visiten una ciutat: una web en la qual es poden consultar opinions d’altres persones que han estat en aquest mateix establiment abans i que han disfrutat (o han patit) a les seves instal·lacions.
Però és en una bona zona
Notícies relacionadesLes habitacions i el bany no són el millor que té aquest establiment. «Els llençols estan sense rentar... i bruts, les tovalloles estan rentades però fan pudor, no hi ha mirall i un terra brut», en diu un dels que opina en una web de valoració d’hotels. «Vam dormir a sobre de la roba de llit, sobre les nostres tovalloles de platja i la veritat és que vam passar tant temps com va ser possible fora de l’hotel», afegia un altre client. Hi ha que diu fins i tot que l’amo va arribar a portar gent a una festa a l’establiment mentre estaven allotjats allà.
Però no tot són males opinions. Hi ha qui destaca que aquest establiment està en una bona zona i que el personal sol ser amable.
- Setmana de fred Catalunya activa el pla Neucat per la previsió d’intenses nevades
- En un local de copes Una jutge de Barcelona ordena readmetre una cambrera que es va negar a treballar en sostenidors i culots
- Investigació en marxa Onada de robatoris nocturns al costat del mercat de Santa Caterina amb tapes de claveguera
- Catàstrofe natural Supervivent del terratrèmol a Turquia: «Encara no em crec que siguem tots vius»
- Tensió a ‘Tiempo de juego’ Manolo Lama rebenta després de la lamentable comparació de Paco González: «¡Ves-te’n a cagar!»
- Sisme Terratrèmol a Turquia: última hora dels ferits i morts en el sisme, en directe
- Xerrada a la Barcelona Wine Week Ja no bevem vi com abans. ¿El postureig ha arribat per quedar-se?
- Sisme a Turquia i Síria ¿Què són els estranys llums que es van veure abans del terratrèmol de Turquia?
- Protesta laboral Convocada una vaga a botigues d’Inditex el dissabte 11 de febrer a tot Espanya
- Alarma sanitària Països Baixos informa d’un cas de pòlio després de registrar-se una fuga en una fàbrica de vacunes