El ‘look’ estrella
La tallada de cabells rejovenidora que conquista els estilistes
Així són les noves malles amb efecte ventre pla de Decathlon
El pintallavis que utilitza Tamara Falcó: ¿On puc comprar-lo?
L’estiu sempre és un bon moment per anar a la perruqueria a sanejar les puntes i, de passada, fer un canvi de ‘look’ afavoridor abans d’anar-se’n de vacances. El ventall d’opcions és immens, tot i que molts estilistes coincideixen que hi ha una tallada de cabells que afavoreix especialment les dones que busquen un efecte antiedat.
Consisteix en una mitja melena que, en lloc de finalitzar a l’altura de les espatlles, ho fa una mica més avall, sobre les clavícules. Es tracta d’un estil molt afavoridor, ni molt llarg ni molt curt, i que deixa que els cabells continuïs tenint volum. A més, és molt versàtil, perquè permet fer recollits amb facilitat si algun dia no ve de gust portar els cabells deixats anar.
Notícies relacionadesSón moltes les famoses que s’han sucumbit a aquest tipus de tall, entre elles l’actriu Penélope Cruz:
Quant al color del tint, nombrosos estilistes coincideixen que el to més afavoridor és un que s’assembli al que tenim de forma natural. Això sí, podem afegir uns tocs de llum amb unes metxes ‘babylight’ o ‘balayage’, tot un encert fins i tot en melenes fosques.
- Últims dies Adif buida l’aparcament i tanca amb una tanca el perímetre per a l’enderroc imminent de l’antiga estació centenària de La Sagrera
- Vaga als centres educatius Laia Codina i Anna Vilar, de l'Assemblea de Docents: "Hem de replantejar el sistema tenint en compte els qui som a primera fila"
- Iniciativa a Girona La base de Sant Climent, escola de corresponsals de guerra
- Metges s'afegeixen a les protestes dels mestres a Girona: "No voldria que un cirurgià m'operés després de vint hores treballant"
- Vaga a l'ensenyament Els docents diuen prou: "Em vaig fer mestra per vocació, però ara no ho recomanaria a ningú"
