CAMPANYA A ITÀLIA
La picada d'ullet d'Ikea sobre la independència d'Enric i Meghan
El gegant suec recorre a l'humor per promocionar les seves caixes d'embalatge a 3,50 euros i donar idees per a mudança al Canadà dels ducs de Sussex

Bath (United Kingdom).- (FILE) - Britain’s Prince Harry and Meghan Markle visit Bath University, in Bath, Britain, 06 April 2018 (reissued 10 January 2020). Britain’s Prince Harry and his wife Meghan have announced in a statement on 08 January that they will step back as ’senior’ royal family members and work to become financially independent. (Duque Duquesa Cambridge, Reino Unido) EFE/EPA/Neil Munns *** Local Caption *** 54245141 /
Ikea ha llançat una campanya publicitària a Itàlia en la qual fa broma sobre un dels maldecaps actuals dels britànics, el ‘megxit’, després d’expressar el príncep Enric i la seva dona, Meghan Markle, el seu desig d’independitzar-se de la casa reial britànica i ser autònoms econòmicament.
El gegant suec de la decoració ha sortit al rescat i ofereix la seva ajuda per al trasllat al Canadà dels ducs de Sussex i el seu nadó, Archie, de vuit mesos. Per a ells i per a tot aquell que s’enfronti a una mudança, la companyia recorda a la seva pàgina d’Instagram que tenen capses de cartró d’embalatge de 56 x 33 x 41 a tan sols 3,50 la unitat. «Meghan, Harry. Vi capiamo, siamo fatti per cambiare», diu l’anunci («Meghan, Enric. Us entenem, estem fets per canviar»).
Gairebé 47.000 ‘m’agrada’ suma ja l’‘acudit’, que en el seu text recorda també que «mudar-se és un esforç real per a tothom».
Reguera de bromes d’altres marques
Ikea no ha sigut l’única marca que a Itàlia ha aprofitat l’embranzida de l’últim escàndol ‘royal’ per fer-se publicitat ‘divertida’. Aquest també és el cas de la marca de patates fregides Crik Crok, que ha penjat a Instagram un anunci adreçant-se a la parella: «Meghan, ara pots menjar amb les mans» (...) «¡Descobrim la veritable raó de la ruptura amb la reina!».
També l’empresa de mobles italiana KUBO va escriure en un anunci de mobles de bany: «Meghan, Enric, si necessiteu moblar la vostra llar, comenceu pel bany» (...) «No es preocupin, som aquí per brindar qualitat ‘real’ a un preu per al comú dels mortals».
Notícies relacionadesUna altra marca de mobles, Preziosa Casa, també ha aprofitat per fer-se publicitat amb l’assumpte: «Meghan, Enric. No es preocupin, aquí també tenim lliteres».
Il Giardino, una cadena de pizzeries i restaurants, també ha col·locat el seu anunci: «Enric i Meghan, si voleu podeu unir-vos a la nostra família».
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Nou acord L’empresa propietària de l’hidroducte BarMar tindrà la seva seu a la Costa Blava i un directiu d’Enagás serà el seu CEO
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Accident Dos vianants ferits en ser atropellats per un autobús H12 a la Gran Via de Barcelona
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma