Menú a base de bitxos per Sant Valentí
Un restaurant de Tòquio serveix insectes als seus plats per als enamorats
No és estrany que la gastronomia asiàtica inclogui insectes als seus plats com a font de proteïna. I la mil·lenària cuina japonesa no n'és una excepció. Per celebrar el Dia dels enamorats, el restaurant Duranbar, ubicat al centre de Tòquio, proposa un menú a base d'escarabats, cucs i larves.
El restaurant serveix crema batuda, pastissos i còctels carregats d'insectes, com "cucs caramel·litzats amb ametlles i anacards". Una forma original de celebrar el Dia de Sant Valentí amb la teva parella: menjant un escarabat a mitges.
I els clients semblen encantats amb aquestes 'delikatessen', habituals, d'altra banda, a les cuines nipones, on no és estrany trobar 'Hachi-no-ko' (larves bullides de vespes), 'Zaza-mushi' (larves d'insectes aquàtics), Inago (arròs amb llagostes fregides), Semi (cigales fregides) o Sangi (crisàlides fregides de l'arna de seda).
- Segona edició Barcelona estrena ruta Mortadel·lo i Filemó per celebrar el Dia Ibáñez
- Caos ferroviari a Catalunya La xarxa de Rodalies, més lenta que fa una dècada: la falta de manteniment triplica les limitacions de velocitat des del 2017
- Primàries el 17 d’abril La candidatura oficialista per dirigir ERC a Barcelona es compromet a no ser "contrapoder" de Junqueras
- Loles León recorda la seva infantesa a Barcelona: "La Barceloneta és humanitat i solidaritat, llar"
- Contingut a Orient Pròxim Israel llança fullets sobre Beirut exigint la col·laboració del poble libanès per al desarmament de Hezbolà
