COMPRA AMB SORPRESA A SARAGOSSA
L'home que va trobar droga en un pot de Nesquik estudia denunciar el supermercat
L'advocat del comprador considera que l'establiment va vulnerar la llei "de l'empresa amb la seguretat del client"

sin-ttulo
Les últimes festes de Nadal, un home va trobar 250 grams de cocaïna en un pot de cacau NesquikcocaïnaNesquik adquirit en un supermercat de Saragossa. Entre el cacau, i en un pot convenientment empaquetat, el client hi va trobar una bossa amb la droga, i ràpidament va anar amb el pot a una comissaria per informar la policia del que havia trobat. Allà li van confirmar que es tractava d'un quart de quilo de cocaïna, valorada en més de 13.000 euros.
Després de saltar la notícia a les xarxes socials i els mitjans de comunicació, es van succeir les bromes i acudits, i les xarxes es van omplir de mems sobre el cas, que va arribar a ser 'trending topic':
És per això que l'home es planteja ara denunciar el supermercat on va adquirir el producte, segons ha difós el diari digital especialitzat en notícies jurídiques, despatxos d'advocats i esdeveniments jurídics confilegal.com. Segons el seu advocat, Javier Acín Vinyeta, del bufet Vaz Abogados, el seu client s'està veient afectat per la difusió de la notícia, i per això podria denunciar el centre comercial on va comprar el pot.
SEGURETAT EN ENTREDIT
Notícies relacionadesL'advocat creu que les lleis estableixen una obligació "de l'empresa amb la seguretat del client" i creu que va ser vulnerada quan van permetre que algú usés el seu supermercat per traficar amb drogues.
"Les xarxes socials i internet en tenen, en una gran part, la culpa, ja que la notícia ha sigut filtrada", explica Acín Vinyeta. “És només qüestió de temps que la seva identitat es conegui, i ell n'és conscient. Per això, el seu estat emocional s'ha vist afectat”, ha afegit.
- Distribuït a Catalunya Retirat un altre fuet tallat per salmonel·la: ja són tres marques afectades per aquesta raó
- HOSPITAL GREGORIO MARAÑÓN Boda a l’uci: l’Esther i el Javier es donen el ‘sí, vull’ en una emocionant cerimònia organitzada pels sanitaris
- Polèmica La família de Guillem Agulló acusa el Govern d'Illa de "silenciar" el premi en la seva memòria
- Violència masclista L’assassí masclista d’Algemesí, a la jutge, somiquejant: «¡A la presó, no! ¡A la presó, no! ¡Protegeixin-me!»
- Festival d’estiu Una poètica oda a la natura i a la dona inaugura el Grec
- Polèmica La família de Guillem Agulló acusa el Govern d'Illa de "silenciar" el premi en la seva memòria
- Lloguer Tres consells fonamentals per firmar un contracte de lloguer i no emportar-te sorpreses
- Educació Catalunya planteja canviar les proves de competències bàsiques per fer els seus resultats «científicament comparables» any rere any
- Després de l’aval del TC Puigdemont carrega contra el Suprem i l’acusa d’«estafa democràtica» per no aplicar l’amnistia
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona refinança a llarg termini el 40% del deute de l’Espai Barça