SETMANARI SATÍRIC
Agredida la directora d''El Jueves' arran de la publicació d'una portada contra l'auge del nazisme
Mayte Quílez ha rebut un cop de puny d'un encaputxat a la porta de casa seva, segons informa 'El Nacional'
fcasals33837715 portada de la revista el jueves 160511175730
La directora de la revista 'El Jueves', Mayte Quílez, ha sigut agredida aquest dimecres després que avui es publiqués una portada del setmanari satíric contra l'auge del nazisme a Europa. Segons informa 'El Nacional', Quílez ha sigut agredida aquest matí a la porta de casa seva, a Barcelona, quan tornava de córrer. El mateix mitjà explica que un home amb caputxa li ha donat un cop de puny i després ha sortit corrents.
Com és costum, la revista va mostrar el dia abans de la seva publicació, aquest dimarts, la portada del setmanari. La vinyeta que ocupa la primera pàgina d''El Jueves' va causar un gran enrenou a les xarxes socials. El missatge que anuncia la portada a Twitter ja compta amb més de 3,7 mil retuits, i el de Facebook, més de 10.000 'm'agrada'. "Si ets nazi i et sents ofès, ens la pela. Remember Stalingrad.", és l'escrit que acompanya la imatge a Twitter.
- Així afectarà la pujada de cotitzacions el 2026 al teu salari i a la quota d’autònoms
- Salut Caminar no és suficient després dels 65: Harvard assenyala l’exercici clau per frenar l’envelliment
- En confiança (II) Olga Tubau, advocada: "Li vaig dir a Rubiales 'fue impresentable, Luis, ¿no te das cuenta de que esto no se puede hacer?” ,“Lo he hecho toda la vida”, va contestar
- I van arribar els nois
- El Barça es pot enamorar de Rashford
