Treballar com a repartidor/a, una oportunitat en temps de coronavirus
Consulteu les ofertes d'ocupació per aconseguir feina en un dels sectors més actius

repartidores /
Des que es va iniciar la pandèmia del coronavirus un dels llocs de treball que més ha crescut és el dels repartidors/es. El confinament va fer que les comandes ‘online’ es disparessin i, com a conseqüència, l’entrega a domicili. Això va propiciar que les empreses de repartiment requerissin més i més personal. Els repartidors no van parar de treballar en els moments més complicats i ho continuen fent avui en dia, quan encara són molts els ciutadans que prefereixen realitzar les seves compres i encàrrecs des de casa seva, sense haver de desplaçar-se a determinats establiments tancats.
El sector de la logística i la distribució és un dels que més actius s’ha mantingut, malgrat el flagell del coronavirus. La societat necessita subministraments, per això l’activitat d’aquests professionals no descansa, per poder satisfer aquestes necessitats. Per això es tracta d’una de les àrees que més ocupació genera en els últims mesos.
wp:heading Ofertes d’ocupació per a repartidors/es
/wp:heading Davant la delicada situació actual, amb centenars de rebrots actius i amb la situació sanitària i econòmica trontollant de nou, ens fixem en les ofertes d’ocupació per a repartidors. Oportunitats laborals que poden interessar a moltes persones que estan buscant feina ara mateix.
Notícies relacionadesEntre les ofertes d’ocupació per a repartidors, es poden trobar contractes per a autònoms, per compte d’altri i amb horaris d’allò més diversos. Es pot treballar a jornada completa o a temps parcial. En la majoria de casos un dels requisits és disposar de vehicle propi, amb què poder recollir les comandes i realitzar les entregues.
Complint totes les mesures de seguretat i higiene, aconseguir feina com a repartidor/a és una de les oportunitats laborals més interessants en aquests moments tan complicats per a l’ocupació.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió