Retorna la normalitat
El metro de Barcelona tornarà a funcionar sense interrupcions els dissabtes a la nit
El tren subterrani restableix el seu horari després de la reobertura de l’oci nocturn

El metro de Barcelona recuperarà el servei ininterromput els dissabtes a la nit i les vigílies de dia festiu. El restabliment de l’horari habitual s’ha anunciat després que el Govern de la Generalitat acordés la reobertura de discoteques i bars nocturns a partir del cap de setmana.
Fins ara, el servei tancava els dissabtes i les vigílies de dia festiu a les dues de la matinada per adaptar-se a les restriccions de la sisena onada de la pandèmia. Malgrat la relaxació de les mesures sanitàries, la mascareta continuarà sent obligatòria durant els trajectes.
El metro no serà l’únic transport públic disponible a la nit a Barcelona. El Nit Bus, l’autobús nocturn de la ciutat, mantindrà el seu horari normal, que no s’ha vist alterat de moment malgrat les limitacions de la covid. D’altres opcions com Ferrocarrils de la Generalitat i el tramvia tancaran a les dues de la matinada.
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- salut pública Alerta a Badalona pel desallotjament d’un edifici amb casos de tuberculosi
- El conflicte del Pròxim Orient Netanyahu acusa Sánchez d’una "amenaça genocida" contra Israel
- Convulsió en augment Els EUA viuen una nova era de violència política després de l’assassinat de Kirk
- Onze de Setembre L’independentisme crida a desobeir les sentències judicials sobre el català
- Aerolínies Ryanair amenaça de retallar un altre milió de places a Espanya l’estiu que ve si Aena no rebaixa les taxes
- Sector bancari El Sabadell calcula que el BBVA no podria aconseguir les sinergies de l’opa abans del 2032
- Un empresari espanyol resident a la Xina revela com veuen l’okupació a Àsia: «No els entra al cap, pensen que m’ho invento»
- Entrevista Jordi Olloquequi, expert en longevitat: «Morir jove, al més tard possible, és a les nostres mans»
- Primer cas al món Albània nomena primera ministra una intel·ligència artificial