Autopistes més plenes
Els camions no podran circular per l’AP-7 els diumenges
La mesura serà efectiva almenys durant aquest setembre

El Servei Català de Trànsit prohibirà la circulació de camions per la carretera AP-7 els diumenges de setembre per evitar retencions, segons han informat fonts de Trànsit a Europa Press.
Aquesta nova mesura serà comunicada divendres al matí i s’ha pres per les retencions del cap de setmana passat causades per l’aixecament de les barreres d’alguns peatges a Catalunya, situació que va animar més conductors a agafar aquestes vies.
Notícies relacionadesAbertis va iniciar la tarda del 31 d’agost l’aixecament de les barreres dels peatges la concessió dels quals va acabar la mitjanit de l’1 d’agost. Cap a les 20.15 hores, els conductors que travessaven el peatge de l’AP-7 a la Roca del Vallès (Barcelona) ja van trobar les barreres obertes.
Els peatges de la carretera AP-7, l’AP-2, la C-32 nord i la C-33 van deixar de funcionar aquella mitjanit, després del final de la concessió a les empreses Invicat i Acesa, totes dues del grup Abertis.
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- "Si et conviden a un sopar, no portis vi"
- Un bacteri podria causar 12 milions de càncers gàstrics