Després de ser ingressada al Taulí
Mor una nena de quatre anys que va patir un ofegament en una piscina de Terrassa
L’ajuntament de la cocapital vallesana ha decretat dos dies de dol oficial
Una nena de quatre anys que dijous va patir un ofegament en una piscina pública de Terrassa (Vallès Occidental) ha mort aquest dissabte al no poder superar l’estat en el qual va quedar després de l’accident, ha informat l’ajuntament de la localitat, que ha decretat dos dies de dol oficial.
El succés va tenir lloc dijous cap a les sis de la tarda, quan la nena es va ofegar mentre es banyava a la piscina del parc de Vallparadís.
Notícies relacionades16.7.2022| L’alcalde de #Terrassa, @jordi_ballart, decreta dos dies de #doloficial al municipi per la mort d’una nena a la piscina de Vallparadís.
— ajterrassa (@ajterrassa) 16 de julio de 2022
Se suspenen tots els actes institucionals programats per aquests dos dies i les banderes dels edificis municipals ja onegen a mig pal pic.twitter.com/OOnlLTu2zc
La menor va ser atesa en primera instància per personal mèdic a la piscina i els socorristes de la instal·lació i posteriorment va ser traslladada en estat greu al Parc Taulí de Sabadell, on ha mort avui.
Llegeix totes les notícies de Terrassa a EL PERIÓDICO Terrassa
- Significats i discriminació El diccionari de l’IEC deixa d’associar la paraula ‘tarat’ a persones amb problemes de salut mental
- Afectacions a la mobilitat Marató de Barcelona 2026: talls de trànsit, carrers afectats i canvis en el transport públic el 15 de març
- Reconeixement internacional La simplificació digital de la Generalitat de Catalunya guanya un dels premis de disseny més importants del món
- Economia L’Ajuntament pressiona ERC per aprovar els pressupostos catalans
- Administració BCN i l’Hospitalet uneixen forces per als grans projectes metropolitans
