Reconeixements
La Cambra de Terrassa atorga a Josep de C. Torrella el premi Cambra el 2022 al lideratge empresarial
La distinció reconeix la seva contribució a l’enginyeria industrial analitzada i aplicada «en favor de l’eficiència de les empreses»

La Cambra de Terrassa (Vallès Occidental) ha atorgat al president i fundador de Torrella Ingeniería-Arquitectura, Josep de C. Torrella Cascante, el premi Cambra 2022 al lideratge empresarial per la seva activitat empresarial directa i per la seva contribució a l’enginyeria industrial analitzada i aplicada «en favor de l’eficiència de les empreses».
Torrella és doctor enginyer industrial, va fundar la seva empresa el 1959, és soci fundador i conseller d’Ingest, Enginyeria i Gestió, promoguda pel Banc Industrial de Catalunya, i membre fundador de l’Associació d’Empreses d’Enginyeria i Consultoria Independents de Catalunya (Asinca).
A més, ha sigut catedràtic de Construcció i Arquitectura Industrial en la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), va ser responsable del Departament d’Enginyeria de la Construcció en aquesta universitat i va ser condecorat amb la medalla de plata de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers Industrials de Barcelona. Ha rebut també la medalla Francesc Macià de la Generalitat i va guanyar el premi Bonaplata en projectes industrials el 1993, 1996 i 2001, entre altres reconeixements.
Notícies relacionadesEls premis Cambra 2022 s’entregaran el 14 de juliol a les 7 de la tarda al Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat.
Més notícies de Terrassa en l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Conducció Els cinc consells de la DGT per comprar un cotxe de segona mà
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida