CULTURA
El Ballet Nacional d'Espanya ajorna les seves funcions a Terrassa fins al febrer
Les funcions, que se celebraran al Centre Cultural Terrassa, s'han ajornat als dies 12, 13 i 14 de febrer per complir les mesures establertes
El programa, dissenyat pel director de la companyia Rubén Olmo, ofereix una visió global de la dansa espanyola, incloent-hi la majoria dels seus estils
undefined47594894 icult rub n olmo nuevo director del ballet nacional de esp200913201700 /
Les funcions del Ballet Nacional d’Espanya previstes al Centre Cultural Terrassa s’han ajornat als dies 12, 13 i 14 de febrer per complir les mesures establertes pel Govern per fer front a la Covid-19.
En les funcions s’interpretarà un programa, dissenyat per Rubén Olmo, que ofereix una visió global de la dansa espanyola, incloent-hi la major part dels seus estils, des de l’l’escola bolera fins al flamenc estilitzat.
Notícies relacionadesEl repertori compta amb ‘Invocació bolera’, una coreografia de nova creació que actualitza l’essència de l’escola bolera tradicional; ‘Jauleña’, inspirada en un poble de Granada on es reunien les cultures cristianes, jueves i àrabs; ‘Eterna Iberia’, que parteix de l’obra de Moreno Buendía ‘Celtiberia’, i ‘De lo flamenco’, que homenatja el ballarí i coreògraf Mario Maya.
Més notícies de Terrassa en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Cimera religiosa Lleó XIV es reuneix amb la primera dona cap de l’Església anglicana: "Seria un escàndol si no treballem per superar les nostres diferències"
- Magnicidi fallit El tercer atemptat contra Trump posa en qüestió el Servei Secret dels EUA i els protocols de seguretat
- Canvi en l’aliança OpenAI trenca la seva exclusivitat amb Microsoft i obre la porta a acords amb Google i Amazon
- Un estudi del Centre de Tecnologia Forestal evidencia una davallada a tot Europa dels ocells agraris
- Plet per impagament El cantant Francisco trenca el silenci: «No m’amago. Soc un personatge públic i localitzable»
