MÉS TORNS D'ATENCIÓ
Terrassa reclama una ampliació horària del servei a les oficines de Correus
Els últims dies el consistori egarenc ha rebut diferents queixes referents a la limitació d'obertura de les oficines de recollida i enviament del municipi
L'alcalde ha sol·licitat a l'entitat una «revisió o aplicació de noves mesures a les sucursals de la ciutat per poder millorar el servei»

zentauroepp32301611 barcelona 4 de enero de 2016 buz n en pso de gr cia esq 200406232056
Al llarg dels últims dies, els ciutadans de Terrassa, han presentat un conjunt de queixes sobre les «grans cues» que es formen cada dia a les diferents oficines de Correus i la limitació horària. Això ha desembocat en una carta del primer edil a la Societat Estatal Correus i Telègrafs, S.A. SME.
Segons informa el consistori, l’alcalde Jordi Ballart, ha sol·licitat una «revisió o aplicació de noves mesures a les oficines de la ciutat amb tal de poder millorar el servei» i, també, exposa el fet d’haver rebut queixes ciutadanes.
En aquesta línia, el primer edil, ha expressat que com a tercera ciutat de Catalunya en població, Terrassa, hauria de comptar amb horaris de matí i tarda a les oficines de la ciutat amb tal de poder assumir eficientment la demanda ciutadana.
La difícil situació sanitària
L’Ajuntament ha destacat que, a totes les oficines, des de la principal situada a la plaça Mossèn Jacint Verdaguer fins a les cinc sucursals distribuïdes pel territori, el servei es deixa únicament en torn de matí, de 8.30 a 14.30h, «fet que limita bastant a la ciutadania poder donar-li ús».
D’altra banda el consistori ha reconegut la dificultat del context actual, a causa de la situació sanitària, amb les limitacions d’accés als espais tancats i la gestió de mesures de seguretat i higiene, de la qual cosa diuen que «segur que condiciona la tasca dels professionals del servei a la ciutat».
Notícies relacionadesFinalment, l’alcalde, Jordi Ballart, ha manifestat a la seva carta que «la comunicació i relació fluida entre l’administració i les companyies de serveis han de ser la base de l’èxit d’un servei de qualitat i adaptat a la ciutadania del segle XXI, i més en un moment complicat com l’actual».
Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- El Govern de Mazón xifra el pla de reconstrucció en 29.000 milions
- Moviments precongressuals Gamarra deixa la secretaria general del PP però seguirà en la direcció
- La fuga d’agost del 2024 Sallent reconeix que els Mossos no van sospesar la fugida de Puigdemont
- Comissió bilateral El PSC defensarà la singularitat de Catalunya en matèria de finançament
- Comptes reials La suma total dels sous dels Reis i Sofia es congela en 554.714 euros