MÉS TORNS D'ATENCIÓ
Terrassa reclama una ampliació horària del servei a les oficines de Correus
Els últims dies el consistori egarenc ha rebut diferents queixes referents a la limitació d'obertura de les oficines de recollida i enviament del municipi
L'alcalde ha sol·licitat a l'entitat una «revisió o aplicació de noves mesures a les sucursals de la ciutat per poder millorar el servei»
zentauroepp32301611 barcelona 4 de enero de 2016 buz n en pso de gr cia esq 200406232056
Al llarg dels últims dies, els ciutadans de Terrassa, han presentat un conjunt de queixes sobre les «grans cues» que es formen cada dia a les diferents oficines de Correus i la limitació horària. Això ha desembocat en una carta del primer edil a la Societat Estatal Correus i Telègrafs, S.A. SME.
Segons informa el consistori, l’alcalde Jordi Ballart, ha sol·licitat una «revisió o aplicació de noves mesures a les oficines de la ciutat amb tal de poder millorar el servei» i, també, exposa el fet d’haver rebut queixes ciutadanes.
En aquesta línia, el primer edil, ha expressat que com a tercera ciutat de Catalunya en població, Terrassa, hauria de comptar amb horaris de matí i tarda a les oficines de la ciutat amb tal de poder assumir eficientment la demanda ciutadana.
La difícil situació sanitària
L’Ajuntament ha destacat que, a totes les oficines, des de la principal situada a la plaça Mossèn Jacint Verdaguer fins a les cinc sucursals distribuïdes pel territori, el servei es deixa únicament en torn de matí, de 8.30 a 14.30h, «fet que limita bastant a la ciutadania poder donar-li ús».
D’altra banda el consistori ha reconegut la dificultat del context actual, a causa de la situació sanitària, amb les limitacions d’accés als espais tancats i la gestió de mesures de seguretat i higiene, de la qual cosa diuen que «segur que condiciona la tasca dels professionals del servei a la ciutat».
Notícies relacionadesFinalment, l’alcalde, Jordi Ballart, ha manifestat a la seva carta que «la comunicació i relació fluida entre l’administració i les companyies de serveis han de ser la base de l’èxit d’un servei de qualitat i adaptat a la ciutadania del segle XXI, i més en un moment complicat com l’actual».
Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- La Policia es presenta al CNIO a petició d’Anticorrupció, que investiga una denúncia
- La UB porta el cas Flecha a la Fiscalia per coerció sexual
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Fre a l’epidèmia La grip a Catalunya va a la baixa per primera vegada en vuit setmanes
- Balanç del president de la Generalitat El Govern prorroga els pressupostos davant la impossibilitat de començar la negociació dels del 2026
- Pujada l’últim mes Espanya reafirma la seva aposta per la transició al cotxe elèctric amb l’increment del 145,8% dels híbrids endollables l’últim mes
- Por escènica i falta de pràctica Vuit de cada deu universitaris no han rebut formació en comunicació oral, competència laboral bàsica
- A Mallorca El cas de l’Oriol, un adolescent que pateix una malaltia rara que podria revertir-se a partir del 2026
