acció solidària
Xavi Hernández dona 150.000 euros al Consorci Sanitari de Terrassa
La donació de l'exjugador blaugrana servirà per finançar el disseny d'un mòdul intel·ligent de distribució d'aire i la millora de la zona d'Obstetrícia de l'Hospital de Terrassa

xavi-hernndez
L’exjugador del Barcelona Xavi Hernández ha fet una donació de 150.000 euros al Consorci Sanitari de Terrassa, la seva ciutat natal, per continuar lluitant contra la pandèmia del coronavirus.
Segons va informar la mateixa entitat sanitària, la donació de Xavi servirà per finançar el disseny d’un mòdul intel·ligent de distribució d’aire i la millora de la zona d’Obstetrícia de l’Hospital de Terrassa.
Notícies relacionadesEl disseny d’aquest mòdul intel·ligent de distribució d’aire (duplicador) que s’annexa a respiradors convencionals permetrà proveir d’aire dos pacients greus afectats per la Covid-19 de forma simultània. Amb això, s’augmentarà la capacitat d’atenció mèdica a la unitat de cures intensives (uci).
Gràcies a la donació de l’excentrecampista blaugrana, el Consorci Sanitari de Terrassa aportarà 40 d’aquests mòduls al sistema sanitari català. Aquests es distribuiran via cooperació internacional a països desfavorits i també al Sistema d’Emergències Mèdiques de la Generalitat de Catalunya.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard