actuacions previstes
Terrassa i l'ACA defineixen l'última fase del pla per reduir el risc d'inundació a la riera de les Arenes
Destinaran 23.000 euros a la redacció del projecte constructiu

foto 3640743 /
L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) ha aprovat el conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Terrassa per definir les últimes actuacions que s’han de dur a terme per minimitzar el risc d’inundació a la riera de les Arenes.
S’emmarca en l’acord subscrit entre el consistori i l’ACA, firmat el juliol del 2018, que establia cinc actuacions per impulsar en aquest espai i contemplava una aportació màxima de l’agència de 400.000 euros.
Fins ara s’han executat les dues primeres fases del pla. El nou acord preveu que els dos destinin conjuntament 23.000 euros a la redacció del projecte constructiu que permetrà actuar en el tram pròxim als ponts de Sant Llorenç i de Navarra i a la part superior de la rotonda dels Bellots.
Una vegada definides les actuacions previstes en aquest curs fluvial, se subscriurà un nou conveni per definir el finançament i l’execució de les obres.
L’ACA està impulsant un pla director de rierols al municipi de Terrassa, que, de manera coordinada amb l’ajuntament, ha d’ajudar a concretar les mesures d’adequació de les canalitzacions existents a les rieres de les Arenes i del Palau, i que s’executaran al llarg del nou cicle de planificació 2022-2027.
Més notícies de Terrassa
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»