INTRODUCCIÓ A L'AUDIOVISUAL
Roger Danés i Erika Sánchez, protagonistes en les Jornades Tècniques de l'INS Santa Eulàlia de Terrassa
Danès ('El fotógrafo de Mauthausen') i Sánchez ('Panteras') participaran en una sèrie de xerrades i tallers de professionals del món del cine, el teatre, la fotografia i la música
zentauroepp41057551 23 11 2017 terrassa decorats a parc audivisual de catal171123183806 /
El guionista de cine Roger Danés, reconegut per obres com ‘El fotógrafo de Mauthausen’, i la directora Erika Sánchez, seleccionada per a la Berlinale’20 pel curt ‘Panteras’, seran dos dels principals noms en les Jornades Tècniques organitzades per l’Institut Santa Eulàlia de Terrassa
El departament d’imatge i so de l’INS Santa Eulàlia ha programat una sèrie de jornades que tindran lloc entre el 3 i 5 de març amb un programa amb més de 30 activitats, entre les quals s’inclouen xerrades, tallers i visites guiades, entre d’altres.
Professionals de tots els àmbits de l’audiovisual es donen cita aquests dies, en què l’alumnat pot assistir a les activitats que «tenen com a eix vertebrador la innovació i l’experimentació», expliquen des de l’INS Santa Eulàlia.
El programa de la present edició
Les jornades donaran inici el 3 de març amb una xerrada de la Cooperativa Versemblant i un taller de gravació en 360º a càrrec d’Abel Castilla.
Entre els conferenciants i talleristes destaquen: el Col·lectiu Juan Nadie (fotografia), Edu Galvez (fotògraf), Eulàlia Pujol (directora tècnica de la Fira Mediterrània), Bet Rourich (direcció de fotografia), Roger Danés (guionista de cine), Aniol Florensa (guionista de TV), Pere Koniec (Cine de Guerrilla), DJ Lucio (Dj i cartell Sónar’20), Erika Sánchez (directora de cine seleccionada per a la Berlinale’20), Escola THUYA (caracterització) i Sergi Molina (postproducció i FX), entre d’altres.
Més notícies de Terrassa en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- El futur de la legislatura Illa manté la seva confiança en Zapatero i demana a Sánchez que «aguanti»: «Als socialistes, ni ens dobleguen ni ens rendim»
- Millora sanitària Un circuit ràpid entre els CAP i l’Hospital de Bellvitge redueix de dos anys a sis mesos el diagnòstic de la fibrosi pulmonar
- Condicionat a l’aprovació dels comptes El Govern llança la segona convocatòria de la llei de barris: 200 milions ampliables fins a 400 si prosperen els pressupostos
- El viatge del Pontífex El Papa a Barcelona: 20 minuts amb 80 presos de Brians, confessions a Montjuïc i missa i benedicció a la Sagrada Família
- Leo Messi explica com és la seva vida a Miami: «M’és igual l’edat mentre jo pugui continuar fent el que m’agrada»
