ALCOHOLÈMIA POSITIVA
Una dona dona positiu en alcohol després de tenir un accident mentre transportava dos menors a Terrassa
Va ser detinguda per negar-se a fer la prova d'alcoholèmia de contrast
foto-referencial-pm-trs1 /
Dimecres passat, 2 d’octubre, una patrulla de la Policia Municipal de Terrassa va detenir a una dona implicada en un accident que es trobava sota els efectes de l’alcohol i que transportava dos menors amb ella.
Dos vehicles van col·lidir al carrer de Severo Ochoa, a l’altura del carrer del Pare Llaurador. Els agents van fer les proves d’alcoholèmia a una conductora implicada en l’accident, ja que presentava símptomes d’embriaguesa, i va donar un resultat positiu de 0’71 mg/l.
Els agents van estar-se al lloc fins a l’arribada de familiars per encarregar-se dels menors que l’acompanyaven, segons expliquen des de la policia local.
«Falta de col·laboració»
Notícies relacionadesLa conductora va ser traslladada a les dependències de la Policia Municipal per fer-li les proves de contrast, sense poder obtenir un resultat vàlid després de diversos intents a causa de la seva «falta de col·laboració», «cosa que va provocar-ne la detenció per un presumpte delicte de negativa a sotmetre’s a les proves d’alcoholèmia», apunten des del cos policial.
Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Esports de neu Bitllets de Rodalies Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat per anar a diferents estacions d'esquí de Catalunya amb forfet inclòs: com adquirir-los
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
