Lluita contra el Covid-19
Federer dona un milió d'euros per a les famílies sense recursos suïsses
«Aquests són temps difícils per a tothom i ningú s'hauria de quedar-se enrere», diu l'ex-número 1 que anima altres esportistes a fer el mateix

federer /
El tennista suís Roger Federer i la seva dona Mirka Vavrinec han donat un milió de francs suïssos «per a les famílies més vulnerables» d’aquest país, segons han anunciat tots dos a les seves xarxes socials.
«Aquests són temps difícils per a tothom i ningú hauria de quedar-se enrere», diu el matrimoni. «Mirka i jo hem decidit personalment donar un milió de francs suïssos per a les famílies més vulnerables de Suïssa. La nostra contribució és només el principi. Esperem que d’altres s’uneixin per recolzar més famílies necessitades. Junts podem superar aquesta crisi! Mantén-te sa!», assenyalen en el missatge acompanyat per una fotografia de tots dos.
— Roger Federer (@rogerfederer) 25 de marzo de 2020
Federer, quart del món, es troba recuperant-se de l’artroscòpia al genoll dret realitzat el 20 de febrer, per la qual hauria d’estar de baixa almenys quatre mesos. El circuit ATP i el de la WTA estan suspesos, de moment, fins al 7 de juny.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez