COPA DAVIS
Rafa Nadal: «L'horari de la Davis és dolent per a la gent i els tennistes»
El partit entre Espanya i Rússia de dobles va acabar cap a les 2 de la matinada i al mallorquí ni li va agradar l'hora en què es va jugar
GRAF520. MADRID, 17/11/2019.- El tenista Rafa Nadal posa con la tradicional gorra de chulapo durante la visita que realizó el equipo español de Copa Davis este domingo al stand de la Comunidad y el Ayuntamiento de Madrid dentro de la Caja Mágica, donde se disputará la fase final de la Copa Davis del 18 al 24 de noviembre. EFE/ Fernando Villar /
Rafa Nadal va sortir en roda de premsa després del partit de dobles davant Rússia i va criticar l’horari del partit, ja que aquest va acabar a altes hores de la matinada. Nadal va ser explícit i va dir que «l’horari és dolent per a la gent i els tennistes».
El partit de dobles de Granollers i Feliciano contra Khachanov i Rublev va començar passada la mitjanit, a les 00,30 hores i va acabar a les 2 de la matinada. Nadal creu que si un partit de Copa Davis comença tan tard i més un dia feiner, llavors molta gent no podrà quedar-se a l’estadi per veure el tennis perquè hauran d’anar a treballar.
Els horaris no acaben de convèncer
Notícies relacionadesA Nadal de moment no li acaben d’agradar els horaris. «L’únic avantatge que tenim de jugar en aquestes condicions i en aquesta superfície les perdem si la gent se’n va de la pista i no posa pressió», va explicar Nadal en roda de premsa al considerar que la gent abandona l’estadi al jugar tan tard.
A tot això, el tennista proposa començar abans la jornada de tarda, i explica que si s’acaba un partit a la matinada, entre la recuperació postpartit i l’adrenalina és difícil poder ficar-se al llit aviat.
- Una investigació Com va descobrir l’autoritat suïssa la fortuna de Bárcenas, de 48,2 milions d’euros el 2010
- El drama de la migració El Govern ressitua gairebé un miler de menors en diverses comunitats
- Les morts de migrants a les costes espanyoles baixen de 10.000 a 3.000
- Excepció Robles defensa l’autorització perquè Airbus compri material militar a Israel
- Guerra a l’est d’Europa Ucraïna vol evitar amb Trump el fiasco dels acords de Budapest i Minsk
