Carla Suárez es guanya el pas a la setmana gran de Roland Garros
38722553 60 /
Puny enl'aire i alegria. Per cinquena vegada en la seva carrera Carla Suárez estarà en els vuitens de final de Roland Garros, entre les 16 millors del torneig. La de Gran Canària ho ha aconseguit després d'imposar-se a la russa Elena Vesina per 6.4 i 6-4.
Suárez torna a la gran setmana de París per enfrontar-se, aquest dilluns, a la guanyadora del duel entre la romanesa Simona Halep, una de les grans favorites, contra la russa Daria Kasatkina. La tennista espanyola, 22 del món, ha recuperat a Roland Garros el seu millor joc després d'un inici de temporada fora de les pistes per uns problemes a l'espatlla que li van impedir jugar i la van portar a perdre el seu rànquing final de temporada, com a número 12 mundial.
Notícies relacionadesDavant Vesnina, la canària ha encarrilat aviat el partit a l'avançar-se 4-1 en el primer set que s'ha apuntat, encara que la russa li ha arrabassat el servei (4-2). En la segona, Vesnina ha mantingut la igualtat fins al 3-3 però Carla Suárez ha aconseguit trencar-li el servei després per encarar la victòria, tot i que en els últims jocs ha patit un problema físic al genoll dret pel qual han entrat a atendre-la amb 5-3 a favor seu. Les molèsties no li han impedit tancar la victòria en 1 hora i 43 minuts.
ELIMINACIÓ DE FELICIANO LÓPEZ
En el torneig masculí, també en el primer partit del programa, Feliciano López ha sigut eliminat per Marin Cilic per 6-1, 6-3 i 6-3. El tennista croat, número 7 mundial, ha imposat el seu poderós servei i el seu joc agressiu per dominar el toledà, que s'ha acomiadat del torneig en la seva 17a participació. Feliciano López també havia quedat eliminat en primera ronda del torneig de dobles que jugava amb Marc López i en què defensaven el títol guanyat l'any passat.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- ENTREVISTA Fernando Simón: «Hi haurà una altra pandèmia: no podem permetre que tingui el mateix impacte que la de la covid»
- Internacional Mor una dona de 80 anys després de ser oblidada per un creuer en una illa remota d’Austràlia
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sentència Dos anys de presó per un tuitaire que va animar a "perseguir" la família que volia més castellà a l'escola de Canet
- Anàlisi de la federació de famílies Catalunya necessitaria crear gairebé 170 nous grups de 1r d’ESO per poder abaixar les ràtios a 25
- Pagaments indeguts L’auditoria sobre la DGAIA detecta «deficiències en la gestió» de les prestacions a extutelats
