TENNIS
Tsonga enfonsa Federer i guanya a Toronto el seu segon Master 1.000
El tennista francès s'ha imposat al suís per 7-5 i 7-6 (3) després de batre Djokovic, Dimitrov i Murray

Jo-Wilfried Tsonga posa amb el trofeu que acredita la seva victòria en el torneig de Toronto. /
Aquesta ha estat, sense cap mena de dubte, una de les millors setmanes de Jo-Wilfried Tsonga. El tennista francès ha conquistat aquest diumenge (dilluns a la matinada a Espanya) el torneig de Toronto després de batre quatre 'top-10': Novak Djokovic, Grigor Dimitrov, Andy Murray i, finalment, Roger Federer, a qui s'ha imposat per 7-5 i 7-6 (3).
Aquest és el segon Master 1.000 de Tsonga des del 2008, a més del seu primer títol de l'any (va perdre a Marsella), i també el bitllet que li permet tornar a posar-se entre els 10 millors el món. En canvi, el tennista suís, campió de aquesta competició el 2004 i el 2006 i finalista el 2007 i el 2010, s'ha quedat a les portes del seu títol 80 i sense la seva victòria número 300 en els segons tornejos en importància.
Tsonga, que afrontava la seva primera final a un Masters 1.000 que no fos el de París, s'ha convertit en el primer francès a guanyar a Toronto després d'aprofitar al màxim les seves oportunitats. El tennista de Le Mans, 13è favorit, ha rendibilitzat la primera ocasió de trencament en el primer set per guanyar la mànega i no ha decaigut malgrat desaprofitar un punt de partit amb 5-4 en el segon set. En el 'tie break' s'ha mostrat superior i ha tancat el partit després d'una hora i 47 minuts.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"