Previsió meteorològica
Temps de Catalunya, avui dilluns 24 d’abril de 2023: comença una setmana moguda
Hi haurà pluges a les comarques del nord, patró que es repetirà en els pròxims dies
La predicció per a finals d’abril que espanta
Mario Picazo insisteix en el temut fenomen que va agafant forma a poc a poc
Catalunya inicia dilluns, 24 d’abril, una setmana moguda des del punt de vista meteorològic. A la tarda plourà en diversos punts de les comarques del nord, fenomen que es repetirà en els pròxims dies. Les temperatures avui no variaran gaire, però s’espera que pugin de manera destacada a mitjans de setmana.
Bon dia!
— Meteocat (@meteocat) 24 de abril de 2023
El dilluns es lleva amb cel serè al quadrant nord-oest, amb núvols alts i mitjans al sud, i amb intervals de núvols baixos i algun banc de boira al quadrant nord-est. pic.twitter.com/lPl2XrD8Pp
Fins al migdia dominarà el sol, malgrat que veurem alguns núvols alts. A partir de mitja tarda, els núvols alts augmentaran i arribaran masses mitjanes que podrien tapar bona part del cel a la meitat nord. Hi haurà núvols d’evolució al Pirineu i a l’interior del quadrant nord-est i núvols baixos a nombroses comarques,
A partir del migdia s’espera algun xàfec feble i local en punts de l’interior del nord-est. Al final del dia hi haurà pluges febles al vessant nord del Pirineu. No es descarta que algunes precipitacions vagin acompanyades de tempesta. La cota de neu oscil·larà entre els 2.200 i els 2.400 metres.
Les temperatures amb prou feines registraran canvis. En alguns punts, pujaran les mínimes, i en d’altres baixaran les màximes. Però seran variacions poc significatives.
Boira
La boira o la boirina dificultarà durant el matí la visibilitat al litoral i prelitoral, la Catalunya Central i l’interior del nord-est.
Notícies relacionadesEl vent bufarà amb ratxes fortes a les comarques de Ponent i de les Terres de l’Ebre i al nord del cap de Creus.
A mitjà termini s'esperen nous ruixats de cara a dimecres a la tarda al Pirineu, amb un temps més variable a la resta del territori.
— Meteocat (@meteocat) 23 de abril de 2023
Dijous de moment no s'esperen ruixats tot i que tornarem a tenir algunes nuvolades d'evolució diürna al Pirineu sense més conseqüència. pic.twitter.com/ZLJ7U5fUYh
Dimarts s’espera que les pluges s’estenguin a més comarques. Les precipitacions es repetiran dimecres, tot i que a menys zones. Dijous no es preveuen precipitacions, però les temperatures podrien tocar sostre.
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Resum de l’any cultural Els millors llibres del 2025
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Sinistre al Pròxim Orient Els turistes de l’accident a l’Aràbia Saudita eren de la província de Barcelona
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Escrit fiscal La fiscalia demana la nul·litat de la condemna del Suprem a García Ortiz per vulnerar el seu dret a la defensa
