Previsió meteorològica
Temps de Catalunya, avui divendres 14 d’abril de 2023: restes d’inestabilitat
Les temperatures pujaran a poc a poc
La catastròfica previsió per a l’estiu del 2023: «Abrasador»
Mario Picazo fa un avís per a la setmana que ve
Mario Picazo insisteix en el temut fenomen que va agafant forma a poc a poc
Catalunya no acaba de fer net en la situació meteorològica d’aquest divendres, 14 d’abril. Hi continuarà havent restes d’inestabilitat, especialment al nord. Les temperatures pujaran, tot i que encara no arribaran als registres de dimecres.
La jornada donarà inici, segons les previsions del Meteocat, amb pocs núvols. A mesura que avanci el matí augmentaran els núvols alts i mitjans per l’oest. Al final del dia, la nuvolositat s’anirà retirant.
S’espera alguna precipitació feble durant el matí al vessant nord del Pirineu. Aquests xàfecs podran registrar-se també en altres zones de Catalunya. No es descarta que localment vagin acompanyats d’alguna tempesta.
La cota de neu pujarà dels 800 als 2.000 metres.
Les temperatures pujaran, especialment les màximes, que en algunes zones creixeran de manera destacada. Com hem assenyalat abans, aquest augment tèrmic no serà tan agut com el flaix tèrmic de dijous a la tarda.
Notícies relacionadesEl vent continuarà bufant amb força, especialment a l’interior de les comarques occidentals.
Durant els pròxims dies no s'espera precipitació important a Catalunya. La temperatura serà una mica més alta durant el cap de setmana, però tornarà a baixar lleugerament de cara a dilluns. pic.twitter.com/VFhmIBKoIa
— Meteocat (@meteocat) 13 de abril de 2023
Durant el cap de setmana el cel serà variable, i es manté la possibilitat d’alguna precipitació al nord. Les temperatures pujaran, però dilluns tornaran a baixar. Torna la inestabilitat primaveral.
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Intriga amb rerefons social i polític
- El futur de l’educació El reforç de l’oralitat des d’infantil millora la lectoescriptura i l’èxit escolar
- La gestió de la dana L’exconsellera Pradas, sobre la tarda del 29-O: "No sabia on era Mazón"
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Veu en expansió Júlia Colom: «Fora d’Espanya no hi ha problema per fer una música ultralocal i aquí això encara s’ha de veure»
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Eleccions a la Gran Poma Zohran Mamdani, favorit a alcalde de Nova York: cinc claus del seu ascens meteòric i el desafiament per a Trump i l’aparell demòcrata
- Futbol Lamine Yamal anuncia la seva ruptura amb Nicki Nicole: «No ha sigut per cap infidelitat»
