Previsió meteorològica
Temps de Catalunya, avui dilluns, 27 de març del 2023: sol però més fresqueta
Hi continuarà havent ratxes fortes de vent fins al migdia
Aemet: es confirmen els pitjors pronòstics per a finals de març
La previsió de Mario Picazo per a la primavera
Catalunya encara aquest dilluns, 27 de març, un final de mes en el qual s’espera que els termòmetres es tornin a disparar a mitjà termini. De moment, avui serà un dia més fresquet que diumenge i amb ratxes de vent encara fortes a bona part del territori.
Bon dia! La temperatura actual és més alta que ahir a les zones on el vent encara ha bufat amb ratxes fortes durant la matinada. A la resta, l'ambient és més fresc que ahir. pic.twitter.com/hYXjIAKiIT
— Meteocat (@meteocat) 27 de marzo de 2023
El sol dominarà al cel durant bona part del matí. A partir del migdia creixeran els núvols al nord-est i al Prepirineu. Veurem estrats baixos a l’altiplà central i al quadrant nord-est, així com al litoral i prelitoral central.
Es preveu alguna precipitació feble a l’extrem nord del Pirineu, on la cota de neu se situarà als 1.200 metres.
El descens de les temperatures, tant les mínimes com les màximes, serà general. El descens de les màximes serà acusat al litoral i prelitoral central i sud.
El vent i la precipitació podrien reduir la visibilitat a causa del torb. També hi haurà boira o boirina a diferents punts.
Notícies relacionadesEl vent bufarà amb força durant el matí a la Depressió Central, al Camp de Tarragona i a les Terres de l’Ebre. La tramuntana podrà arribar a registrar ratxes fortes a l’Empordà.
A mitjà termini, temperatura en augment i sense precipitació, només hi podria haver algun plugim aïllat a punts del litoral central durant el matí de dimarts 👇 pic.twitter.com/KXvTde835N
— Meteocat (@meteocat) 26 de marzo de 2023
Per a la resta de la setmana es preveu un increment progressiu de les temperatures, que tocaran sostre entre dijous i divendres. Dimarts al matí es podrien escapar quatre gotes al litoral central.
- La caixa de ressonància Willie Colón i l’eco que ressona en Bad Bunny
- Anava armat El Servei Secret dels EUA mata un home que intentava entrar a la mansió Mar-a-Lago de Trump
- Guerra a Ucraïna Les tàctiques de Putin voregen el sadisme en la guerra d’Ucraïna
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
