La borrasca ‘Gloria’, que afecta tot Espanya des de dissabte amb forts vents, pluges i nevades, ja ha causat almenys 13 morts, a més de desbordaments de rius, moltes destrosses als passejos marítims, talls de llum i de carreteres i grans pèrdues en l’agricultura. Aquí podeu seguir les afectacions a les carreteres.
En aquest fil directe recollim les últimes notícies del temporal, que ara es deixa notar sobretot a Catalunya:
- Crisi de parella Sobreviure al ‘baby clash’, la potencial crisi de parella que desencadena el naixement d’un fill
- Sector molt masculinitzat Yara, oficial de primera en obres amb 25 anys: "Vull arribar a un munt de noies i que s’adonin que aquest ofici també és nostre"
- Guadalupe, restauradora de mobles antics: «Les deixalles d’alguns són els meus tresors»
- Disturbis a Barcelona Els Mossos denuncien tres radicals del Barça per trencar els vidres de l’autocar de l’Atlètic a la seva arribada al Camp Nou
- Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia a la zona dels Trullols de Manresa
