La borrasca ‘Gloria’, que afecta tot Espanya des de dissabte amb forts vents, pluges i nevades, ja ha causat almenys 13 morts, a més de desbordaments de rius, moltes destrosses als passejos marítims, talls de llum i de carreteres i grans pèrdues en l’agricultura. Aquí podeu seguir les afectacions a les carreteres.
En aquest fil directe recollim les últimes notícies del temporal, que ara es deixa notar sobretot a Catalunya:
- Crisi educativa El Govern ofereix un augment de 1.500 euros anuals als professors catalans després de la vaga històrica de l’11 de febrer
- IRPF Els sous de fins a 35.200 euros anuals es poden emportar un bon ensurt en la declaració de la renda d’aquest any
- Negociació dels pressupostos El Govern i els Comuns acorden un xec menstrual i de preservatius per a joves de fins a 25 anys
- Jocs Olímpics d’Hivern Milà-Cortina 2026 Oriol Cardona, la gran esperança en els Jocs a qui ha preparat Kilian Jornet: «Ho he apostat tot per ser aquí»
- Previsió meteorològica Catalunya reactiva les alertes per vent davant l’arribada de la borrasca Pedro
