Mal temps el Dia del Treball: 1 de maig amb pluja i fred
Els xàfecs i tempestes es reactivaran aquesta tarda a la costa central de Catalunya i Tarragona
El Primer de Maig serà molt mogut des del punt de vista meteorològic. Després de les tempestes que han caigut durant la matinada, la previsió apunta que hi haurà pluges a la costa central de Catalunya, ocasionalment tempestuoses al nord de Tarragona i les comarques del Pirineu. Les temperatures han caigut significativament.
Les precipitacions amb xàfecs i tempestes localment fortes afectaran aquest dimartsles Balears, on s'ha activatl'avís de risc per pluges, ja que es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, segons l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).
Els xàfecs i tempestes ocasionals seran més probables a la tarda a l'interior de Catalunya (amb possibilitat que siguin localment forts) i a les serres de l'est d'Andalusia.
Al final del dia arribarà un front pel nord-oest de Galícia que pot arribar a produir precipitacions.
La cota de neu se situarà a la Península, al nord, entre els 900 i 1.200 metres i pujarà dels 1.200 als 1.600 i, al sud, estarà entre dels 1.200 als 1.600, però pujarà dels 1.400 als 1.800 metres.
Les temperatures diürnes descendiran a l'àrea mediterrània, Navarra i el Pirineu, i augmentaran a la resta de la Península i a les Canàries. També s'esperen gelades febles a les zones de muntanya a la meitat nord peninsular i seran més intenses al Pirineu.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- ENTREVISTA Fernando Simón: «Hi haurà una altra pandèmia: no podem permetre que tingui el mateix impacte que la de la covid»
- Internacional Mor una dona de 80 anys després de ser oblidada per un creuer en una illa remota d’Austràlia
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sentència Dos anys de presó per un tuitaire que va animar a "perseguir" la família que volia més castellà a l'escola de Canet
- Anàlisi de la federació de famílies Catalunya necessitaria crear gairebé 170 nous grups de 1r d’ESO per poder abaixar les ràtios a 25
- Pagaments indeguts L’auditoria sobre la DGAIA detecta «deficiències en la gestió» de les prestacions a extutelats
