Els elegits de ‘Días de cine’
El programa de La 2 de TVE selecciona les millors pel·lícules i els millors actors de l’any, tant espanyols com internacionals.
Guillermo Francella i Dalma Maradona, actors d’‘Homo argentum’. | EL PERIÓDICO /
En la seva última emissió del 2025, el programa de TVE Días de cine donarà a conèixer avui en La 2 (19.05 hores) la seva selecció de les millors pel·lícules i els millors actors de l’any. Concretament, l’equip del programa ha seleccionat les 10 millors pel·lícules internacionals, les 5 millors pel·lícules espanyoles, el top 5 de millors actrius i actors internacionals i el top 3 de millors actors i actrius espanyols.
Les votacions de la redacció del programa són l’origen dels Premios Días de Cine. El 21 de gener celebraran l’edició número 13 a l’auditori 400 del Museu Nacional Centre d’Art Reina Sofia.
A més, en el repàs de la cartellera, l’any s’acomiada a les sales amb pel·lícules com Father Mother Sister Brother, l’última de Jim Jarmusch, guanyadora en el Festival de Venècia passat. D’altra banda, els cineastes Mariano Cohn i Gastón Duprat proposen en Homo argentum el retrat de l’home argentí a través de 16 històries plenes d’humor negre i ironia.
- A l’última ‘El diablo viste de Prada 2’: diccionari de la seqüela més esperada sobre el món de la moda, de la A d’Andy Sachs, a la C de Cerúleo i la M de Miranda
- Previsió meteorològica ¿Quin temps farà pel pont de Maig? Hi haurà de tot
- Salut mental ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio L’assetjament, un perill per a la democràcia
- Set gallecs en la tripulació La flotilla rumb a Gaza en parador desconegut després de ser interceptats per llanxes de l’armada israeliana: «Ens van disparar tres vegades»
