‘Versión española’, a la Seminci
El programa de RTVE s’emet des de Valladolid amb motiu del seu festival internacional de cine . Ofereix la pel·lícula ‘Que nadie duerma’.
Versión española, el programa de cine espanyol de La 2 de TVE, emet avui un programa especial des del teatre Calderón de Valladolid amb motiu de la 70a edició de la Seminci, la Setmana Internacional de Cine de Valladolid (22.00).
El col·loqui, moderat per Cayetana Guillén Cuervo, comptarà amb la participació del públic assistent i amb la presència de Malena Alterio i Antonio Méndez Esparza, actriu i director de la pel·lícula d’estrena d’aquesta setmana en el programa de La 2: Que nadie duerma.
Adaptació de la novel·la homònima de Juan José Millás, Que nadie duerma és un relat sobre la resistència femenina que va suposar un abans i un després en la carrera de Malena Alterio. L’actriu interpreta la Lucía, una dona que perd la feina com a programadora informàtica i decideix fer un gir en la seva vida convertint-se en taxista. Alterio va guanyar el premi Goya per aquesta interpretació, i també el premi Forqué, el premi Feroz i el Premi de la Unió d’Actors.
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Presentació a Alstom El primer dels 10 trens llançadora de Ferrocarrils de la Generalitat a l’aeroport comença les proves
