AQUESTA NIT
A propòsit de la criança
RTVE Catalunya inaugura un espai dedicat a la cura dels infants amb la sèrie ‘Això no és Suècia’ i l’espai ‘Farem el que podrem’ .

RTVE Catalunya obre avui una nova franja els dissabtes a la nit dedicada a la criança amb l’emissió de la multipremiada sèrie Això no és Suècia i el programa de producció pròpia Farem el que podrem. S’emetran els primers capítols de les dues produccions a La 2, a les 20.20 h la sèrie i a les 21.00 h l’espai dirigit per Quique Quera i presentat per Gemma Nierga. Aquest primer programa se centra en la decisió de ser pare o mare. Els actors Clara Segura i David Selvas explicaran com va ser el procés de convertir-se en pares i com l’arribada dels seus fills i filles els va canviar la vida en tots els sentits.
En la ficció Això no és Suècia, dirigida i protagonitzada per Aina Clotet, la Mariana i el Samuel s’han mudat a un barri idíl·lic, el lloc perfecte on criar els seus fills, Lia i Max, d’una manera més natural i respectuosa. Aquest canvi coincideix també amb una inversió dels rols.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Salut La Vall d’Hebron impulsa un nou fàrmac contra l’obesitat
- Art ‘La Madona de Portlligat’ de Dalí torna a Figueres
- Salut L’Hospital de Terrassa reforma les urgències psiquiàtriques