Audiovisual català
TV-3 i Catalunya Ràdio es transformaran en 3Cat
La CCMA invertirà 30 milions d’euros en la nova plataforma de TV-3
TV-3 i Catalunya Ràdio es fusionaran en una única i nova marca: 3Cat. Així ho ha anunciat avui la presidenta de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Rosa Romà, en una roda de premsa en la qual també s’ha presentat la nova imatge del grup, un logotip en color magenta amb les lletres de la nova marca.
El procés de renovació constarà de sis fases i culminarà amb la integració total de la nova marca en tots els continguts de TV-3 i Catalunya Ràdio. El canvi arribarà abans a Catalunya Ràdio, que passarà a denominar-se CatRàdio a partir del setembre. Més endavant arribarà el de TV-3, que es transformarà en 3Cat. 3Cat serà també el nom de la nova plataforma de ‘streaming’ de la CCMA que s’estrenarà el 2024.
Factoria de continguts en català
«De la unió de les dues marques històriques i més pròximes a la ciutadania, de la unió de TV-3 i Catalunya Ràdio i de tots els seus valors, avui neix la nova marca que ens identifica i ens defineix com la gran factoria de continguts audiovisuals de servei públic i en català que distribuirem a totes les finestres», ha afirmat Romà.
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- La Policia es presenta al CNIO a petició d’Anticorrupció, que investiga una denúncia
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Xarxes socials ¿Quant cobra un ‘influencer’ gastronòmic per ressenyar restaurants? ‘Cenando con Pablo’ revela el seu caixet: 3.000 euros per visita
- Fre a l’epidèmia La grip a Catalunya va a la baixa per primera vegada en vuit setmanes
- Balanç del president de la Generalitat El Govern prorroga els pressupostos davant la impossibilitat de començar la negociació dels del 2026
- Pujada l’últim mes Espanya reafirma la seva aposta per la transició al cotxe elèctric amb l’increment del 145,8% dels híbrids endollables l’últim mes
- Por escènica i falta de pràctica Vuit de cada deu universitaris no han rebut formació en comunicació oral, competència laboral bàsica
