Televisió
Pedro Sánchez respon a ‘El Hormiguero’ a la pregunta que tots els espanyols es fan ara mateix
Màxima tensió entre Pablo Motos i Pedro Sánchez a ‘El hormiguero’: «Li demano respostes més curtes»
Pedro Sánchez confirma el seu cara a cara amb Feijóo a Atresmedia
La tornada de Pedro Sánchez aquest dilluns a ‘El hormiguero’, set anys després de la seva última visita a l’espai conduït per Pablo Motos, ha servit per conèixer una mica més tant la seva faceta política com personal. El president del Govern ha començat revelant la seva rutina per mantenir-se en forma per mitjà de l’exercici físic. Tanmateix, aquest tema aviat ha quedat a un costat per donar pas al que tota l’audiència fa setmanes que desitja descobrir: Per què ha avançat les eleccions generals al 23 de juliol?
El líder del PSOE també ha destacat el paper dels mitjans de comunicació i la seva influència en la política durant la campanya electoral que s’acosta, així com ha assegurat que la ideologia de molts programes de televisió, la majoria d’ells conservadors, no representa la meitat progressista del país.
«Fragmentació en la coalició»
Segons ha explicat el mateix Sánchez, el motiu de convocar eleccions en plenes vacances, la qual cosa, creu, no canviarà el resultat, no va ser cap altre que un retrocés causat per dos motius principals: «Vam retrocedir molt institucionalment com a conseqüència d’una hipermobilització per part del Partit Popular i de Vox, i perquè hi va haver una fragmentació a l’esquerra del Partit Socialista», ha afirmat en el ‘late show’ d’Atresmedia.
Per què no al setembre?
Notícies relacionadesDavant de la resposta del seu convidat, Motos ha insistit a saber per què no es va fer la mateixa convocatòria per al setembre en comptes de «la setmana favorita per anar-se’n de vacances». «Hi ha d’haver una campanya electoral, hi ha d’haver debats... La llei electoral el que et mana són 54 dies entre la convocatòria de les eleccions i la celebració d’aquestes. Llavors, jo vaig dir ‘Escolta, si volem convocar-les abans del mes de juliol per aclarir la situació a Espanya, per veure quina direcció prenem, i apartir d’allà que els propers quatre anys hi hagi un mandat clar i legítim», ha respost.
«Digues-me malpensat, però jo crec que aquells que m’estan criticant el fet d’haver convocat les eleccions el 23 de juliol, si no ho hagués fet, també m’haurien criticat. El malvat Sánchez i el ‘Sanchisme’, aquest monstre de set caps que s’han inventat alguns, només fa maldats», ha sentenciat Sánchez. Més tard, el president ha esquivat la pregunta del presentador sobre una possible rebel·lió dins del seu partit posant èmfasi en els assoliments del seu mandat.
- Les noves tarifes de transport a BCN no s’aplicaran fins al febrer
- Aquest exjugador del Reial Madrid demana el divorci després de descobrir que els seus dos fills són d’un amant
- El món municipal reclama al Govern una política metropolitana
- Un jutge frena l’ordre de Trump contra el dret de ciutadania per naixement
- El Barça s’enriqueix
- Aquesta setmana Territori ha cobrat ja els 377,8 milions d’euros que devia l’Estat pel dèficit d’explotació de Rodalies des del 2010
- A Barcelona Així queden les noves tarifes del transport públic, que entren en vigor el 10 de febrer
- Successos Cau la banda més gran de narcos assentada a Catalunya: set tones de cocaïna i 48 armes de foc
- Comunicat L’auditor que va detectar irregularitats de Comín en el Consell de la República denuncia pressions
- ESCUT SOCIAL Sánchez demana a Junts tornar al pacte del desembre i aprovar totes les mesures del decret òmnibus, sense trossejar pensions