Fenomen entre el públic juvenil
Jim guanya la segona edició d’‘Eufòria’, que tindrà tercera entrega a TV-3
De ser a la corda fluixa a la primera gala a guanyar la segona edició d’‘Eufòria’. Jim Gómez és la guanyadora del concurs musical de TV-3 en una finalíssima entre dones. Passada la mitjanit d’aquest dissabte, la jove de Granollers es va convertir en la favorita del públic, que li va donar la victòria amb el 59% dels vots. CarlaMiralda va quedar segona i Alèxia Pascual, tercera. «Estic flipant. De veritat, no m’ho esperava i estic una mica en xoc», va expressar la ‘rocker’ quan Mariona Escoda, guanyadora de la primera edició, li va entregar el trofeu, sabent que ara se li obren les portes de la música. Per la seva banda, la televisió catalana continuarà explotant el format. Els presentadors del ‘talent show’, Miki Núñez i Marta Torné, van anunciar que hi haurà tercera temporada malgrat les acusacions de plagi per part dels creadors d’‘Operación Triunfo’.
La Jim tindrà poc temps per assaborir el triomf, però l’espera un estiu encarrilat a l’èxit. D’una banda, cantarà la cançó de l’estiu de TV-3 i Catalunya Ràdio amb Lildami. De l’altra, ser la guanyadora de la segona edició del concurs musical li assegura una carrera discogràfica, la presència en festivals de renom i l’actuació amb Miki Núñez.
La final d’‘Eufòria’ va demostrar el que ja es percebia en les 13 gales d’aquesta edició i en la temporada anterior: que el ‘talent show’ musical ha creat gran addicció entre el públic infantil i juvenil fins convertir-se en un fenomen que va més enllà del televisiu.
Dues rondes d’actuacions i molts musicals
La nit va començar amb un homenatge als 16 concursants d’aquesta temporada, que van sortir a l’escenari per interpretar ‘Heroes’, la cançó guanyadora d’Eurovisió 2015 del suec Måns Zelmerlöw, i donar la benvinguda a les tres finalistes. La final va oferir dues rondes d’actuacions. La Jim va apostar primer pel rock, el seu gènere preferit, i en català, amb ‘Somnis entre boires’, de Sangtraït. Després va versionar ‘I’m Outta Love’ d’Anastacia.
La Carla, que va aconseguir el 41% dels vots per part del públic, es va atrevir amb ‘Don’t Rain on My Parade’, del cèlebre musical de Broadway ‘Funny Girl’ amb Barbra Streisand al capdavant el 1964, i va fer una picada d’ullet a Miki Núñez al cantar ‘Celebrem’.
L’Alèxia, en canvi, va apostar per l’havanera ‘Vestida de nit’ i ‘One Night Only’, de ’Dreamgirls’, el musical de 1981 que va arribar a les pantalles de cine el 2006 amb la pel·lícula homònima, interpretada per Beyoncé i Jernnifer Hundson.
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Mazón pacta la sortida amb Feijóo al marge del PP valencià
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Negociacions a Suïssa Zapatero no dona per «definitiva» la ruptura de Junts i admet que el cas Cerdán «va impactar» en la relació
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- 8 PARTITS SEGUITS ENCAIXANT A falta de joc, Flick intenta resetejar el Barça
- Estrena saborosa a l’Eixample Així serà el Circolo Popolare, el nou gran restaurant de Big Mamma a punt d’obrir al passeig de Gràcia de Barcelona
