Televisió
Revelat el passat polític d’Ana Rosa Quintana: la periodista se sincera en directe
Belén Esteban li dona una inesperada i gratuïta bufetada a Ana Rosa Quintana a ‘Sálvame’
Ana Rosa respon a Pedro Sánchez després de donar-se per al·ludida: «Se li ha posat cara de Pablo Iglesias»
Sense cap dubte, Ana Rosa Quintana és una de les cares més conegudes de la televisió a Espanya. La madrilenya encapçala la graella de Telecinco i amb la sortida de ‘Sálvame’ el seu protagonisme dins de la cadena anirà a més durant els pròxims mesos. Un dels trets pels quals destaca la presentadora per excel·lència de la franja matinera són els seus dards enverinats, que molt sovint tenen com destinataris a membres del Govern.
Ana Rosa no se’n calla ni una, i així ho ha demostrat una infinitat de vegades en què ha criticat explícitament la gestió del president Sánchezi els seus. Això, al seu torn, ha provocat que una part de l’audiència situï la ‘reina dels matins’ a la mateixa casella ideològica que l’oposició, una qüestió en la qual ella mateixa ha volgut endinsar-se.
Exvotant del PSOE
Notícies relacionadesLa presentadora de 67 anys no només ha reconegut que en el passat va arribar a votar el partit socialista, sinó que ha anteposat la figura crítica d’un polític com l’exdiputat Eduardo Medina a la de l’actual president: «M’agrada més que Sánchez, abans i ara», ha afirmat.
S’ha de recordar que Medina va ser el rival de Sánchez a les primàries, en què el madrileny es va imposar per sorpresa per aconseguir convertir-se en secretari general del PSOE i obligar el polític basc a allunyar-se progressivament de la cúpula del partit fins a la seva retirada final.
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Crisi per la gestió del temporal Vilaplana va acostar Mazón amb el seu cotxe fins al Palau el 29-O
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- Successos Els Mossos alerten de la "reinvenció" dels qui cultiven marihuana: amb una despesa de 6.000 euros se n’obtenen 24.000
- Desmantellen des d’Alacant una granja de mòbils que enviava 2,5 milions d’SMS al dia per a ciberestafes
- ACTUALITAT BLAUGRANA Laporta respon a la fi a Florentino: «El Madrid té barcelonitis i una mania persecutòria contra la millor època del Barça»
- ARAUJO, ABSENT DOS DIES Flick reclama que el Barça es reivindiqui davant l’Alabès
- Acte amb Foment del Treball Feijóo demana als empresaris catalans que pressionin Junts per a una moció de censura: «No em falten ganes, em falten vots dels seus»
