Aventurer d’uns vint anys
Jesús Calleja, fa 30 anys: el seu sorprenent canvi físic
Jesús Calleja és u dels rostres més reconeguts del panorama televisiu del nostre país. Durant més de 15 anys, l’aventurer ens ha aconseguit contagiar el seu amor per la muntanya i la natura a través de programes com ‘Planeta Calleja’ i ‘Volando Voy’, no només als espectadors, sinó també a desenes de celebritats que l’han acompanyat en les seves aventures.
Com a part d’un concurs per celebrar els 30 anys de la marca sud-coreana Hyundai al nostre país, el presentador va compartir amb el seu més d’un milió de seguidors a Instagram una foto d’ell fa ni més ni menys que tres dècades.
A la imatge l’excursionista, que actualment té 57 anys, surt pilotant un avió. Amb els seus característics ulls blaus amagats sota unes ulleres de sol i sense la seva particular melena rossa, Calleja és poc reconeixible a la imatge en la qual voreja la trentena. No obstant, hi ha una cosa que no ha canviat: la seva passió per l’aventura.
- mobilitat Les obres del Trambesòs obligaran a tallar la T4, T5 i T6 des del juliol
- Badalona vibra amb el tardeig
- badalona Sant Roc enderroca els seus últims blocs amb aluminosi
- BARCELONEJANT L’emprenedora que tenia els ous quadrats
- VIATGE DEL PAPA A ESPANYA Madrid prepara 55.700 places per a pelegrins en cases i escoles
