Aventurer d’uns vint anys
Jesús Calleja, fa 30 anys: el seu sorprenent canvi físic

Jesús Calleja és u dels rostres més reconeguts del panorama televisiu del nostre país. Durant més de 15 anys, l’aventurer ens ha aconseguit contagiar el seu amor per la muntanya i la natura a través de programes com ‘Planeta Calleja’ i ‘Volando Voy’, no només als espectadors, sinó també a desenes de celebritats que l’han acompanyat en les seves aventures.
Com a part d’un concurs per celebrar els 30 anys de la marca sud-coreana Hyundai al nostre país, el presentador va compartir amb el seu més d’un milió de seguidors a Instagram una foto d’ell fa ni més ni menys que tres dècades.
A la imatge l’excursionista, que actualment té 57 anys, surt pilotant un avió. Amb els seus característics ulls blaus amagats sota unes ulleres de sol i sense la seva particular melena rossa, Calleja és poc reconeixible a la imatge en la qual voreja la trentena. No obstant, hi ha una cosa que no ha canviat: la seva passió per l’aventura.
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles
- Guardiola, a prop de firmar el divorci
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Vincle emocional Marián Rojas, psiquiatra: «La bona notícia és que l’aferrament es pot curar»
- Anne L’Huillier: "Vaig pensar que els meus col·legues no m’escoltaven"
- Ancoratges
- Marc Márquez s’exhibeix i guanya el seu sisè esprint consecutiu